Українська мова. 4 клас
GoGlobal«КЕЧ» — спеціально розроблена гейміфікована програма навчання з використанням інтерактивних технологій, яка спрямована допомогти учням початкових класів подолати освітні втрати, спричинені війною, поглибити знання та здобути навички, які допоможуть з упевненістю рухатися вперед у навчанні. Зміст та очікувані результати програми відповідають вимогам Державного стандарту початкової освіти та чинним типовим освітнім програмам НУШ для 1-2 та 3-4 класів, розроблених під керівництвом О. Я. Савченко та Р. Б. Шияна. А також можуть бути адаптовані для використання в межах інших альтернативних навчальних програм рекомендованих МОН.

Зміст
Вхідне тестування
1. Усне та писемне мовлення. Друковане та рукописне письмо. Монолог та діалог. Звертання.
2. Звуки та букви. Голосні звуки та приголосні звуки; букви, що їх позначають. Поділ слів на склади. Наголос. Правила переносу слів.
3. Наголошені і ненаголошені голосні. Чергування голосних у коренях слів.
4. Приголосні звуки. Тверді та м’які приголосні звуки. Знак м’якшення. Позначення м’якості приголосних знаком м’якшення. Позначення м’якості приголосних буквами і, я, ю, є.
5. Дзвінкі та глухі приголосні. Чергування приголосних.
6. Будова слова. Споріднені слова.
7. Слово. Лексичне значення слова. Однозначні та багатозначні слова. Омоніми. Пряме і переносне значення слова.
8. Слово. Лексичне значення слова. Синоніми. Антоніми. Слова іншомовного походження.
9. Самостійні і службові частини мови.
10. Іменник як самостійна частина мови.
11. Прикметник, як самостійна частина мови.
12. Числівник, як самостійна частина мови.
13. Займенник, як самостійна частина мови.
14. Дієслово, як самостійна частина мови.
15. Поняття про прийменник та сполучник.
16. Словосполучення і речення. Види речень за метою висловлювання. Дослідження і конструювання речень.
17. Речення. Зв’язок слів у реченні. Головні і другорядні члени речення. Дослідження і конструювання речень.
18. Текст. Будова тексту. Типи текстів. Дослідження тексту.
19. Текст. Будова тексту. Типи текстів. Дослідження тексту.
Вихідне тестування