linkedin behance facebook instagram odnoklassniki twitter vimeo vk youtube logo-edx Facebook Instagram Telegram Viber Facebook
Перейти до головного вмісту

Інформатика 7, 8, 9 клас

Katalyst

Курс інформатики для 7-9 класу розроблено з урахуванням засад реформування середньої школи в межах “Нової української школи”.

 

Курс інформатики для 7-9-го класу розроблено з огляду на концептуальні засади реформи середньої школи «Нова українська школа» (НУШ). Мета курсу: розвивати одну з 10-ти ключових компетентностей НУШ — інформаційно-цифрову. Уроки можна інтегрувати в курси, розроблені відповідно до різних модельних навчальніих програм 7 – 9 класів НУШ для інформатичної освітньої галузі. Курс сформовано на основі відео, розроблених освітньою онлайн-платформою Pi-stacja UA.

Очікувані результати

Після курсу учень / учениця:

  • створює, шукає, опрацьовує та обмінюється інформацією за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ);
  • використовує інформаційну та медіаграмотність;
  • володіє алгоритмічним мисленням;
  • користується навичками безпечної поведінки в інтернеті;
  • розуміє етику роботи з інформацією (авторське право, інтелектуальну власність тощо).

Програма

Розділ 1. Інформація та пристрої

Інформація, повідомлення і дані

Сучасні комп’ютерні системи: види та застосування

Комп’ютер, його апаратна і програмна частини

Програмне забезпечення: види та ліцензії

Операційна система, її інтерфейс

Файли, папки та ярлики

Операції над файлами та папками

Над курсом працювали:

Тарчанин

Богдан Тарчанин. Випускник факультету інформаційних технологій Ужгородського національного університету за спеціалізацією «Інженерія програмного забезпечення». Учитель інформатики в Ужгородському ліцеї № 12. Сценарист відео з інформатики в проєкті Pi-stacja UA. Вважає, що інформатика — це дивовижна мандрівка у світ алгоритмів і коду, де учні та учениці вчаться думати, творити та змінювати майбутнє.

Станчук

Богдан Станчук. Бакалавр спеціальності "Комп'ютерні науки" Національного лісотехнічного університету України Магістр спеціальності  "Освітні, педагогічні науки" Київського університету імені Бориса Грінченка. Випускник програми "Навчай для України". Методист з інформатики для учасників програми "Навчай". Вчитель інформатики в Доброславському ліцеї. Вважає, що інформатика - це спосіб познайомити дітей зі світом інформаційних технологій та створити позитивний досвід взаємодії.

 Щербак

Ольга Щербак. Спеціалістка вищої категорії, учителька-методистка. Випускниця Луганського державного педагогічного університету імені Тараса Шевченка. Працює в ліцеї «КОЛЕГІУМ» міста Сєвєродонецька Луганської області. Цей заклад увійшов до складу 100 найкращих шкіл України, які пілотують проєкт МОН України та ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» із упровадження нового державного стандарту початкової та базової середньої освіти в рамках реформи «Нова українська школа». Співпрацює з польським фондом Katalyst Education у рамках проєкту Pi-stacja UA. Бере участь в інноваційному освітньому проєкті «Школа Супергероїв» під патронатом Олени Зеленської. Підтримує обдарованих і талановитих учнів та учениць через розвиток їхніх інтелектуальних здібностей, дослідницьких умінь і творчого потенціалу.

Князєва

Вікторія Князєва. Учителька інформатики Мелітопольської гімназії № 23, учителька вищої категорıї, учителька-методистка. Сценаристка відео з інформатики в проєкті Pi-stacja UA. Випускниця Мелітопольського педагогічного інституту ім. Б. Хмельницького. Ввважає, що важливо не лише розвивати в учнів та учениць здатність до незалежного мислення, але й допомагати їм будувати міцну систему цінностей, яка впливатиме на їхні рішення.

 

Зареєструватися на курс