linkedin
behance
facebook
instagram
odnoklassniki
twitter
vimeo
vk
youtube
logo-edx
Facebook
Instagram
Telegram
Viber
Facebook
Перейти до головного вмісту
Про проєкт
Як користуватися
How to use
Курси
Зареєструватися
Увійти
Курс
Українська мова та читання. Підручник для 3 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах) Ч. 1 - Структура курсу
Пошук по курсу
Пошук
Розгорнути всі
Електронний додаток
Електронний додаток
Переглянути
Повторення вивченого у 2 класі
Повторення вивченого у 2 класі
Переглянути
Рідна мова
Володимир Сосюра. Рідна мова
Переглянути
Тестування. Мова й мовлення
Діагностична робота. Варіант 1
Переглянути
Діагностична робота. Варіант 2
Переглянути
§ 4. Слова з прямим і переносним значенням
Послухай уривок із вірша у супроводі музичного твору Івана Пустового «Осінній етюд». Що ти уявляєш?
Переглянути
§ 7. Слова, протилежні за значенням (антоніми)
Послухайте гру на флейті (запис музичного твору Дж. Ласта «Самотній пастух»)
Переглянути
Тестування. Слово. Будова слова
Діагностична робота. Варіант 1
Переглянути
Діагностична робота. Варіант 2
Переглянути
Робота в групах
Переглянути
Робота з картками
Переглянути
Перевір себе. Тест-контроль
Переглянути
Тестування. Будова слова
Диференційовані завдання з картками
Переглянути
Перевір себе. Тест-контроль
Переглянути
§ 9. Закінчення
Проспівай рядки пісні (Чом, чом, чом, земле моя, так люби ти мені?)
Переглянути
§ 13. Вимова і правопис слів із дзвінкими та глухими приголосними звуками
Послухайте вірш під музику Й. С. Баха «Паскалья до-мінор». Які картини постають у вашій уяві?
Переглянути
§ 14. Префікс
Прочитай уривок із колядки. Вивчи його напам'ять і спробуй заспівати
Переглянути
§ 18. Суфікс
«Ой роде наш красний»
Переглянути
§ 20. Роль іменників у мовленні
Прочитайте хором (проспівайте) пісню. Що ви уявляєте?
Переглянути
Тестування. Іменник
Диференційовані завдання з картками
Переглянути
Робота в групах
Переглянути
Перевір себе. Тест-контроль
Переглянути
Діагностична робота. Варіант 1
Переглянути
Діагностична робота. Варіант 2
Переглянути
§ 27. Змінювання прикметників за родами
Розгляньте роботи славетної народної художниці і прочитайте текст
Переглянути
Послухайте пісню «Ревуть, стогнуть гори-хвилі»
Переглянути
Тестування. Прикметник
Робота в парах
Переглянути
Диференційовані завдання з картками
Переглянути
Перевір себе. Тест-контроль
Переглянути
Діагностична робота. Варіант 1
Переглянути
Діагностична робота. Варіант 2
Переглянути
§ 29. Вимова і правопис числівників
Запитання і завдання для повторення
Переглянути
Тестування. Числівник
Діагностична робота. Варіант 1
Переглянути
Діагностична робота. Варіант 2
Переглянути
§ 30. Роль дієслів у мовленні
Прочитайте (послухайте) пісню. Які почуття вона пробуджує?
Переглянути
§ 32. Змінювання дієслів за часами
Прочитайте вірш і послухайте музику. Що ви уявляєте?
Переглянути
Прочитайте вірш у музичному супроводі
Переглянути
Тестування. Дієслово
Диференційовані завдання з картками
Переглянути
Робота в парах
Переглянути
Перевір себе. Тест-контроль
Переглянути
Діагностична робота. Варіант 1
Переглянути
Діагностична робота. Варіант 2
Переглянути
Тестування. Речення
Диференційовані завдання з картками
Переглянути
Робота в парах
Переглянути
Перевір себе. Тест-контроль
Переглянути
Діагностична робота. Варіант 1
Переглянути
Діагностична робота. Варіант 2
Переглянути
§ 35. Члени речення. Головні та другорядні члени речення
Розгляньте картини Катерини Білокур. Який настрій вони створюють?
Переглянути
§ 36. Зв’язок слів у реченні
Послухайте уривок із народної пісні
Переглянути
Тестування. Текст
1. Диференційовані завдання з картками
Переглянути
2. Диференційовані завдання з картками
Переглянути
Перевір себе. Тест-контроль
Переглянути
Діагностична робота. Варіант 1
Переглянути
Діагностична робота. Варіант 2
Переглянути
§ 38. Найважливіші в тексті слова
Послухайте запис пісні й одночасно мовчки прочитайте її текст
Переглянути
Повторення вивченого за рік
Повторення вивченого за рік
Переглянути
Матеріали для вчителя
Літературне читання. Конспекти уроків
Переглянути