linkedin
behance
facebook
instagram
odnoklassniki
twitter
vimeo
vk
youtube
logo-edx
Facebook
Instagram
Telegram
Viber
Facebook
Перейти до головного вмісту
Про проєкт
Як користуватися
How to use
Курси
Зареєструватися
Увійти
Курс
Е-Додаток. Громадянська освіта. 8 клас (Пометун О.І., Ремех Т.О., Сєрова Г.В.) - Структура курсу
Пошук по курсу
Пошук
Розгорнути всі
Про електронний додаток
Про електронний додаток
Громадянська освіта
Як працювати з електронним додатком?
Системні вимоги
Для вчителя
КТП
Календарно-тематичне планування
ТЕМА 1. ІДЕНТИЧНІСТЬ І ЦІННОСТІ ГРОМАДЯН УКРАЇНИ
§ 1. ІДЕНТИЧНІСТЬ ЛЮДИНИ: ХТО Я
1.1. Інтерактивне завдання
1.2. Тестове завдання
1.3. Відео «Що означає активна громадянська позиція?»
1.4. Робочий аркуш
§ 2. МОЇ ЦІННОСТІ: ЯКІ ВОНИ
2.1. Інтерактивне завдання
2.2. Тестове завдання
2.3. Робочий аркуш
§ 3. ЦІННОСТІ ГРОМАДЯН УКРАЇНИ
3.1. Інтерактивне завдання
3.2. Тестове завдання
3.3. Робочий аркуш
ТЕМА 2. УКРАЇНА – ДЕМОКРАТИЧНА ДЕРЖАВА
§ 4. Громадянська абетка: від прав до обов’язків
4.1. Інтерактивне завдання
4.2. Тестове завдання
4.3. Робочий аркуш
§ 5. Демократія: шлях України в майбутнє
5.1. Інтерактивне завдання
5.2. Тестове завдання
5.3. Робочий аркуш
§ 6. Участь та відповідальність – складники демократії
6.1. Інтерактивне завдання
6.2. Тестове завдання
6.3. Робочий аркуш
§ 7–8. Демократія і народне волевиявлення
7-8.1. Інтерактивне завдання
7-8.2. Тестове завдання
7–8.3. Робочий аркуш
ТЕМА 3. СОЦІАЛЬНА АКТИВНІСТЬ ГРОМАДЯН
§ 9. Різноманітність — ресурс для розвитку особистості і суспільства
9.1. Інтерактивне завдання
9.2. Інтерактивне завдання
9.3. Тестове завдання
9.4. Робочий аркуш
§ 10. Подолання дискримінації і нетерпимості — шлях до гармонії в суспільстві
10.1. Інтерактивне завдання
10.2. Тестове завдання
10.3. Робочий аркуш
§ 11. Соціальні ініціативи і проєкти
11.2. Тестове завдання
11.3. Відео «Як діти-волонтери збирають гроші для односельців із ЗСУ»
11.4. Відео «Хто такі волонтери?»
11.5. Робочий аркуш
§ 12−13. Сталий розвиток: від людини до держави
12−13.1. Інтерактивне завдання
12−13.2. Тестове завдання
12−13.3. Анімаційне відео «Глобальні цілі сталого розвитку»
12−13.4. Робочий аркуш
ТЕМА 4. ІНФОРМАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ В ДЕМОКРАТИЧНІЙ ДЕРЖАВІ
§ 14. Інформація в демократичній державі. Вплив масмедіа на суспільство
14.2. Тестове завдання
14.3. Відео «Поговоримо про ЗМІ»
14.4. Робочий аркуш
§ 15. Протидія пропаганді та маніпулюванню свідомістю
15.1. Інтерактивне завдання
15.2. Тестове завдання
15.3. Відео «Як розпізнати маніпуляції в медіа. Покрокова інструкція»
15.4. Робочий аркуш
§ 16. Приватність і безпека у віртуальному світі
16.1. Інтерактивне завдання
16.2. Тестове завдання
16.3. Робочий аркуш
Підсумковий проєкт «Створюємо та реалізуємо соціальну ініціативу»
Підсумковий проєкт «Створюємо та реалізуємо соціальну ініціативу»
Діагностувальна робота
1 семестр
->