linkedin behance facebook instagram odnoklassniki twitter vimeo vk youtube logo-edx Facebook Instagram Telegram Viber Facebook
Перейти до головного вмісту

Хімія. Первинне діагностичне тестування за курс 9 класу

SURGe

Діагностичні тести з хімії створені, щоб допомогти виявити ті з тем, що вивчалися у 9 класі, над якими учням/ученицям потрібно додатково попрацювати, щоб надолужити прогалини в знаннях і вміннях.

Тут розміщено матеріали для первинного діагностичного тестування з хімії за підсумками навчання у 9 класі.

Цей тест допоможе з’ясувати, на якому рівні засвоєні теми попереднього року навчання, та виявити ті з-поміж тем, над якими потрібно додатково попрацювати, щоб надолужити прогалини в знаннях і вміннях. Зокрема це теми:

  • Електроліти й неелектроліти
  • Поняття про рН розчину
  • Значення окисно-відновних процесів у житті людини, природі й техніці
  • Екзотермічні та ендотермічні реакції
  • Оборотні й необоротні реакції
  • Швидкість хімічної реакції
  • Поняття про суспензії, емульсії, аерозолі
  • Застосування якісних реакцій
  • Розв’язування розрахункових задач на розчинність речовин
  • Органічні сполуки. Особливості органічних сполук (порівняно з неорганічними). Елементи-органогени
  • Метан як представник насичених вуглеводнів. Гомологія. Гомологи метану (перші десять), їхні молекулярні і структурні формули та назви
  • Поняття про спирти, карбонові кислоти, жири, вуглеводи. Метанол, етанол, гліцерол: молекулярні і структурні формули, фізичні властивості
  • Етанова (оцтова) кислота, її молекулярна і структурна формули, фізичні та хімічні властивості. Застосування етанової кислоти
  • Вищі карбонові кислоти: стеаринова, пальмітинова, олеїнова. Мило, його склад, мийна дія. Жири
  • Вуглеводи: глюкоза, сахароза, крохмаль, целюлоза. Молекулярні формули, фізичні властивості, поширення і утворення в природі. Застосування вуглеводів, їхня біологічна роль
  • Обчислення об'ємних відношень газів за хімічними рівняннями

Тест складається з двох частин: «Розчини. Хімічні реакції» та «Початкові поняття про органічні сполуки». На виконання кожної потрібно приблизно 20 хвилин. Учень / учениця може спочатку виконати одну частину, а через певний час іншу. Результати виконання тестових завдань кожної частини будуть відображені в розділі «Прогрес».

Виконуючи завдання тесту, учням та ученицям не варто боятися робити помилки, адже це не контрольна робота. У підсумку усі, хто пройде тест, отримають не оцінку, а звіт із результатами та перелік посилань на матеріали, які варто опрацювати, щоб надолужити ті теми, щодо яких були допущені помилки під час виконання завдань тесту. 

Щоб провести діагностичне тестування цілого класу, учителеві чи вчительці потрібно зареєструватися на курс, скопіювати його та запросити учнів та учениць пройти тест. Після завершення тестування вчитель чи вчителька зможе згенерувати звіт про результати виконання завдань учнями / ученицями класу в розрізі навчальних тем і рівнів, на яких вони засвоєні, а також ознайомитися з матеріалами, запропонованими учням та ученицям для надолуження прогалин у знаннях і вміннях. Такий формат звіту дає змогу спланувати роботу як класу загалом, так і окремих учнів чи учениць. 

Після опрацювання рекомендацій до тих навчальних тем, щодо яких при виконанні завдань тесту були допущені помилки, варто виконати завдання вторинного діагностичного тестування, що також розміщені на платформі ВШО. 

Ми переконані, що цілеспрямована робота із запропонованим діагностичним інструментом сприятиме покращенню успішності учнів та учениць. 

https://lms.lilac-vso-uat.raccoongang.com/asset-v1:SURGe+geometry_9_2+2022_12+type@asset+block@2022-12-04_09.31.09.jpg

Діагностичні тести розроблені командою проєкту «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe) у співпраці з Міністерством освіти і науки України. «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe) є проєктом міжнародної технічної допомоги Україні, що реалізується компанією Alinea International та фінансується Урядом Канади.

Автори курсу

Олексій Головань, методист відділу змісту природничо-математичних навчальних предметів Українського центру оцінювання якості освіти, вчитель хімії Києво-Печерського ліцею № 171 «Лідер», Заслужений учитель України

Світлана Новікова, начальник відділу змісту природничо-математичних навчальних предметів Українського центру оцінювання якості освіти, учитель хімії, Відмінник освіти

 

Зареєструватися на курс