Англійська мова. Первинне діагностичне тестування за курс 5-6 класів НУШ
SURGeДіагностичні тести з англійської мови створені, щоб допомогти виявити ті з тем, що вивчалися у 5—6 класах, над якими учням/ученицям потрібно додатково попрацювати, щоб надолужити прогалини в знаннях і вміннях.
Тут розміщено матеріали для первинного діагностичного тестування з англійської мови за підсумками навчання у 5—6 класах.
Тест складається з трьох частин, що перевіряють такі комунікативні вміння як «Сприймання мови на слух (аудіювання)», «Читання», «Використання мови (граматика)».
Цей тест допоможе з’ясувати, на якому рівні засвоєні теми попередніх років навчання, та виявити ті з-поміж тем, над якими потрібно додатково попрацювати, щоб надолужити прогалини в знаннях і вміннях. Зокрема це теми:
- Здоров'я і спорт
- Тваринний світ
- Відпочинок і дозвілля
- Україна
- Подорож. Країни, мова яких вивчається
- Школа
- Verb be
- Have got (positive, negative, questions)
- Present Simple
- Past Simple
- Future Simple
- Comparative and superlative forms of regular and irregular adjectives
- Past Continuous
- Possessive, personal pronouns
- Articles a / an, the
На виконання тесту потрібно приблизно 60 хвилин. Результати виконання тестових завдань будуть відображені в розділі «Прогрес».
Виконуючи завдання тесту, учням та ученицям не варто боятися робити помилки, адже це не контрольна робота. У підсумку усі, хто пройде тест, отримають не оцінку, а звіт із результатами та перелік посилань на матеріали, які варто опрацювати, щоб надолужити ті теми, щодо яких були допущені помилки під час виконання завдань тесту.
Щоб провести діагностичне тестування цілого класу, учителеві чи вчительці потрібно зареєструватися на курс, скопіювати його та запросити учнів та учениць пройти тест. Після завершення тестування вчитель чи вчителька зможе згенерувати звіт про результати виконання завдань учнями / ученицями класу в розрізі навчальних тем і рівнів, на яких вони засвоєні, а також ознайомитися з матеріалами, запропонованими учням та ученицям для надолуження прогалин у знаннях і вміннях. Такий формат звіту дає змогу спланувати роботу як класу загалом, так і окремих учнів чи учениць.
Після опрацювання рекомендацій до тих навчальних тем, щодо яких при виконанні завдань тесту були допущені помилки, варто виконати завдання вторинного діагностичного тестування, що також розміщені на платформі ВШО.
Ми переконані, що цілеспрямована робота із запропонованим діагностичним інструментом сприятиме покращенню успішності учнів та учениць.
Діагностичні тести розроблені командою проєкту «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe) у співпраці з Міністерством освіти і науки України. «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe) є проєктом міжнародної технічної допомоги Україні, що реалізується компанією Alinea International та фінансується Урядом Канади.
Автори курсу
Оксана Новікова, методист організаційно-методичного відділу Вінницького регіонального центру оцінювання якості освіти, учитель англійської мови
Ірина Унгурян, завідувач кафедри педагогіки, психології та теорії управління освітою Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області, співавтор Державного стандарту базової середньої освіти, кандидат педагогічних наук
Юлія Федик, учитель англійської мови Чернівецького ліцею № 13 Чернівецької міської ради