linkedin behance facebook instagram odnoklassniki twitter vimeo vk youtube logo-edx Facebook Instagram Telegram Viber Facebook
Перейти до головного вмісту

Математика. Вторинне діагностичне тестування за курс 3-4 класів НУШ

SURGe

Діагностичні тести з математики створені, щоб допомогти виявити ті з тем, що вивчалися в 3-4 класах, над якими учням/ученицям потрібно додатково попрацювати, щоб надолужити прогалини в знаннях і вміннях.

Тут розміщено матеріали для вторинного діагностичного тестування з математики за підсумками навчання в 3-4 класах. 

Це другий тест у серії діагностичних тестів з математики, створених, щоб допомогти виявити та надолужити прогалини у знаннях і вміннях. Із цим тестом варто працювати після проходження первинного тестування та опрацювання отриманих за його підсумками рекомендацій. Тест для первинної діагностики також розміщено на платформі ВШО.

Виконання завдань вторинної діагностики покаже чи успішною була робота з надолуження прогалин у таких навчальних темах:
  • Читання чисел. Дії з числами.
  • Вирази.
  • Дроби.
  • Вимірювання величин (довжини, маси, місткості, часу, вартості).
  • Рух тіл.
  • Зчитування, аналіз та використання даних з таблиць, графіків, діаграм.
  • Істотні ознаки геометричних фігур. Класифікація та порівняння геометричних фігур.
  • Плоша прямокутника
  • Периметр многокутника.

Тест складається з двох частин. На виконання кожної потрібно приблизно 30 хвилин. Учень / учениця може пройти спочатку одну частину тесту, а через певний час іншу. Результати виконання тестових завдань кожної частини будуть відображені в розділі «Прогрес».

Щоб провести вторинне діагностичне тестування цілого класу вчителеві потрібно перейти до розділу «Управління курсом» та запросити учнів та учениць пройти тест. Після завершення тестування вчитель зможе згенерувати звіт із результатами кожного учня та учениці в розрізі навчальних тем і рівнів, на яких вони засвоєні. 

Якщо результати вторинної діагностики будуть кращими, ніж ті, що були за підсумками первинного діагностичного тестування, це означає, що робота із надолуження пройшла успішно. Якщо ж результати виконання тесту не покращились або покращилися несуттєво, варто ще раз звернути увагу на рекомендації, отримані у звіті за підсумками первинного тестування. 

Ми переконані, що цілеспрямована робота із запропонованим діагностичним інструментом сприятиме покращенню успішності  учнів та учениць. 

 

 https://lms.lilac-vso-uat.raccoongang.com/asset-v1:SURGe+math_5_2+2022_10+type@asset+block@instr_course.jpg

 

Діагностичні тести розроблені командою проєкту «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe) у співпраці з Міністерством освіти і науки України. «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe) є проєктом міжнародної технічної допомоги Україні, що реалізується компанією Alinea International та фінансується Урядом Канади.

Автори курсу

Ліліана Захарійченко, кандидат фізико-математичних наук, викладач математики в Національному університеті «Києво-Могилянська академія», методист відділу змісту природничо-математичних навчальних предметів Українського центру оцінювання якості освіти

Андрій Миляник, математик, заступник директора Львівського регіонального центру оцінювання якості освіти 

Лариса Пекарська, вчитель математики в Обласному науковому ліцеї міста Рівне, завідувач кабінету математики та технологій Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти

Зареєструватися на курс