linkedin behance facebook instagram odnoklassniki twitter vimeo vk youtube logo-edx Facebook Instagram Telegram Viber Facebook
Перейти до головного вмісту

Природнича галузь. Вторинне діагностичне тестування за курс 5-6 класів НУШ

SURGe

Діагностичні тести з природничої галузі створені, щоб допомогти виявити ті з тем, що вивчалися у 5-6 класах, над якими учням/ученицям потрібно додатково попрацювати, щоб надолужити прогалини в знаннях і вміннях.

Тут розміщено матеріали для вторинного діагностичного тестування з природничої освітньої галузі за підсумками навчання в 5-6 класах.

Це другий тест у серії діагностичних тестів з природничої освітньої галузі, створених, щоб допомогти виявити та надолужити прогалини у знаннях і вміннях. Із цим тестом варто працювати після проходження первинного тестування та опрацювання отриманих за його підсумками рекомендацій. Тест для первинної діагностики також розміщено на платформі ВШО.

Виконання завдань вторинної діагностики покаже чи успішною була робота з надолуження прогалин у таких темах:

Наукове дослідження природи

  • Для чого та як досліджують природу
  • Що повинен знати і вміти природодослідник
  • Як розвиваються наукові знання про природу
  • Що та як вивчають природодослідники

Тіла, речовини, явища природи

  • Які властивості мають тіла і речовини та як це пов’язано з їхньою будовою
  • З чого складаються та які мають властивості речовини
  • Які зміни відбуваються з тілами й речовинами

Земля і Всесвіт

  • Яку будову має планета Земля
  • Які зв’язки між оболонками Землі й людиною
  • Як рухається наша планета та відомості про Сонце й Місяць
  • З чого складається Всесвіт та як його досліджують

Жива природа Землі: різноманіття організмів

  • Хто належить до організмів та як їх вивчають
  • Що допомагає людині зорієнтуватись в різноманітті організмів
  • Хто такі мікроорганізми та як їх вивчають
  • Що необхідно організмам для життя, як вони це отримують і використовують
  • Як розмножуються, розвиваються і ростуть організми

Взаємозв’язки у природі

  • Як організми взаємодіють з середовищем існування
  • Як організми взаємодіють між собою та середовищем життя
  • Як людина взаємодіє з природою і що робить для її збереження

Організм людини як частина природи

  • З чого складається організм людини та від чого залежить його життєдіяльність
  • Як піклуватися про здоров’я і чому це важливо
  • Що важливо знати про нервову систему, ріст та розвиток організму людини
  • Як природничі знання і техніка допомагають людині піклуватися про здоров’я

Тест складається із трьох частин, що відповідають групам результатів навчання, які оцінюються в інтегрованих курсах природничої галузі: «Проводить дослідження природи», «Опрацьовує та використовує інформацію», «Усвідомлює закономірності природи». На виконання кожної частини передбачено приблизно 30 хвилин. Учень / учениця може спочатку виконати одну частину, а через певний час іншу. Результати виконання тестових завдань кожної частини будуть відображені в розділі «Прогрес».

Виконуючи завдання тесту, учням та ученицям не варто боятися робити помилки, адже це не контрольна робота. У підсумку усі, хто пройде тест, отримають не оцінку, а звіт із результатами та перелік посилань на матеріали, які варто опрацювати, щоб надолужити ті теми, щодо яких були допущені помилки під час виконання завдань тесту. 

Щоб провести вторинне діагностичне тестування цілого класу, учителеві чи вчительці потрібно зареєструватися на курс, скопіювати його та запросити учнів та учениць пройти тест. Після завершення тестування вчитель чи вчителька зможе згенерувати звіт про результати виконання завдань учнями / ученицями класу в розрізі навчальних тем і рівнів, на яких вони засвоєні. 

Якщо результати вторинної діагностики будуть кращими, ніж ті, що були за підсумками первинного діагностичного тестування, це означає, що робота із надолуження пройшла успішно. Якщо ж результати виконання тесту не покращились або покращилися несуттєво, варто ще раз звернути увагу на рекомендації, отримані у звіті за підсумками первинного тестування. 

Ми переконані, що цілеспрямована робота із запропонованим діагностичним інструментом сприятиме покращенню успішності учнів та учениць. 

https://lms.lilac-vso-uat.raccoongang.com/asset-v1:SURGe+geometry_9_2+2022_12+type@asset+block@2022-12-04_09.31.09.jpg

Діагностичні тести розроблені командою проєкту «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe) у співпраці з Міністерством освіти і науки України. «Супровід урядових реформ в Україні» (SURGe) є проєктом міжнародної технічної допомоги Україні, що реалізується компанією Alinea International та фінансується Урядом Канади.

Автори курсу

Олександр Козленко, начальник відділу змісту оцінювання навчальних компетентностей Українського центру оцінювання якості освіти, Відмінник освіти України, Соросівський учитель

Руслан Шаламов, учитель біології Харківського обласного наукового ліцею «Обдарованість», креативний директор Творчого об’єднання «Соняшник», заслужений учитель України, кандидат біологічних наук

Зареєструватися на курс