linkedin
behance
facebook
instagram
odnoklassniki
twitter
vimeo
vk
youtube
logo-edx
Facebook
Instagram
Telegram
Viber
Facebook
Перейти до головного вмісту
Про проєкт
Як користуватися
How to use
Курси
Зареєструватися
Увійти
Курс
Українська мова з навчанням румунською мовою для 8 класу підручник 01 - Структура курсу
Пошук по курсу
Пошук
Розгорнути всі
Весь підручник
Підручник
Зміст підручника
Вступ
Параграф 1. Українська мова серед інших мов світу
Матеріали уроку
Повторення та узагальнення
Параграф 2. Самостійні та службові частини мови, їхнє значення та граматичні ознаки
Матеріали уроку
Параграф 3. Іменник
Матеріали уроку
Параграф 4. Прикметник
Матеріали уроку
Параграф 5. Числівник
Матеріали уроку
Параграф 6. Займенник
Матеріали уроку
Параграф 7. Дієслово
Матеріали уроку
Параграф 8. Дієприкметник, дієприслівник
Матеріали уроку
Параграф 9. Прислівник
Матеріали уроку
Параграф 10. Службові частини мови. Вигук
Матеріали уроку
Синтаксис та пунктуація. Словосполучення та речення
Параграф 11. Основні одиниці синтаксису - словосполучення та речення
Матеріали уроку
Параграф 12. Словосполучення. Види словосполучень за будовою
Матеріали уроку
Параграф 13. Види словосполучень за способами вираження головного слова
Матеріали уроку
Параграф 14. Речення. Типи простих речень
Матеріали уроку
Параграф 15. Види речень за метою висловлювання та інтонацією. Окличні речення
Матеріали уроку
Параграф 16. Порядок слів у реченні. Логічний наголос
Матеріали уроку
Просте двоскладне речення. Головні члени речення
Параграф 17. Підмет і присудок як головні члени двоскладного речення
Матеріали уроку
Параграф 18. Підмет. Способи вираження підмета
Матеріали уроку
Параграф 19. Особливості узгодження присудка зі складеним підметом
Матеріали уроку
Параграф 20. Присудок. Типи присудків. Простий дієслівний присудок
Матеріали уроку
Параграф 21. Складений дієслівний присудок
Матеріали уроку
Параграф 22. Складений іменний присудок
Матеріали уроку
Параграф 23. Тире між підметом і присудком
Матеріали уроку
Діагностувальна робота з теми «Головні члени речення»
Діагностувальна робота
Другорядні члени речення
Параграф 24. Означення, додаток, обставина як другорядні члени речення
Матеріали уроку
Параграф 25. Означення. Узгоджені та неузгоджені означення
Матеріали уроку
Параграф 26. Прикладка як різновид означення
Матеріали уроку
Параграф 27. Написання непоширених прикладок через дефіс. Прикладки, які беремо в лапки
Матеріали уроку
Параграф 28. Додаток. Прямі та непрямі додатки
Матеріали уроку
Параграф 29. Обставина. Види обставин (за значенням)
Матеріали уроку
Параграф 30 . Порівняльний зворот
Матеріали уроку
Параграф 31. Обставини часу як засіб зв'язку речень в описових і розповідних текстах. Стилістична роль означень і порівняльних зворотів у розмовному та художньому мовленні
Матеріали уроку
Параграф 32. Синтаксичний розбір простого двоскладного речення
Матеріали уроку
Діагностувальна робота «Члени речення»
Діагностувальна робота
Просте односкладне речення. Повні й неповні речення
§ 33. Просте односкладне речення. Типи односкладних речень
Матеріали уроку
§ 34. Односкладні прості речення з головним членом у формі присудка. Означено-особові речення
Матеріали уроку
§ 35. Односкладні неозначено-особові речення
Матеріали уроку
§ 36. Односкладні узагальнено-особові речення
Матеріали уроку
§ 37. Односкладні безособові речення . .
Матеріали уроку
§ 38. Односкладні прості речення з головним членом у формі підмета. Називні речення
Матеріали уроку
§ 39. Речення односкладні і двоскладні різних видів як синтаксичні синоніми. Уживання в описах називних (номінативних) речень для позначення часу й місця подій
Матеріали уроку
§ 40. Повні та неповні речення. Тире в неповних реченнях
Матеріали уроку
§ 41. Уживання неповних речень у діалозі, а також у складних реченнях для уникнення невиправданих повторів. Додержання інтонації неповних речень
Матеріали уроку
Діагностична робота «Просте односкладне речення»
Діагностувальна робота
Однорідні члени речення
§ 42. Речення з однорідними членами. однорідні члени речення зі сполучниковим, безсполучниковим і змішаним зв’язком
Матеріали уроку
§ 43. Кома між однорідними членами. Речення з кількома рядами однорідних членів
Матеріали уроку
§ 44. Однорідні й неоднорідні означення
Матеріали уроку
§ 45. Узагальнювальні слова в реченнях з однорідними членами. Двокрапка й тире при узагальнювальних словах
Матеріали уроку
§ 46. Інтонація речень з однорідними членами. Правильна побудова речень з однорідними членами .
Матеріали уроку
Відокремлені другорядні члени речення
§ 47. Речення з відокремленими членами. Поняття про відокремлення
Матеріали уроку
§ 48. Відокремлені додатки. Розділові знаки при відокремлених додатках
Матеріали уроку
§ 49. Відокремлені означення. Розділові знаки при відокремлених означеннях .
Матеріали уроку
§ 50. Відокремлені прикладки. Розділові знаки при відокремлених прикладках
Матеріали уроку
§ 51. Відокремлені обставини. Розділові знаки при відокремлених обставинах
Матеріали уроку
§ 52. Дієприслівникові звороти як засіб зв’язку речень у тексті. Правильна побудова речень з дієприкметниковими та дієприслівниковими зворотами
Матеріали уроку
§ 53. Уточнювальні члени речення. Інтонація речень з відокремленими та уточнювальними членами
Матеріали уроки
Діагностична робота «Речення з однорідними та відокремленими членами»»
Діагностувальна робота
Речення зі звертаннями та вставними словами
§ 54. Речення зі звертаннями. Непоширені й поширені звертання. Розділові знаки при звертаннях
Матеріали уроку
§ 55. Речення зі вставними словами (словосполученнями, реченнями). Розділові знаки при них
Матеріали уроку
§ 56. Використання звертань для передання ставлення до адресата і вставних слів для надання реченню різних смислових відтінків. Інтонація речень зі звертаннями, вставними словами (словосполученнями, реченнями)
Матеріали уроку
Пряма і непряма мова. Діалог
§ 57. Пряма і непряма мова як способи передавання чужого мовлення. Розділові знаки при прямій мові
Матеріали уроку
§ 58. Цитата як спосіб передавання чужого мовлення. Розділові знаки при цитуванні
Матеріали уроку
§ 59. Діалог і полілог. Розділові знаки при діалозі та полілозі (повторення)
Матеріали уроку
§ 60. Синоніміка різних способів передавання прямої мови. Заміна прямої мови непрямою. Інтонація речень з прямою мовою, діалогом
Матеріали уроку
§ 61. Повторення наприкінці року. Узагальнення та систематизація вивченого із синтаксису та пунктуації.
Матеріали уроку
Діагностична робота «Просте ускладнене речення. Пряма мова і діалог»
Діагностувальна робота
Розвиток мовлення
§ 62. Текст: рубрикація, заголовки, скорочення, виділення
Матеріали уроку
§ 63. Робота з текстом: виділення слів, частин змісту в тексті. Складання конспекту
Матеріали до уроку
§ 64. План дня. План роботи над проєктом
Матеріали уроку
§ 65. Аудіювання відеороликів на актуальну тему
Матеріали уроку
§ 66. Мовні засоби впливу. Маніпуляція та переконання
Матеріали уроку
§ 67. Усний твір-опис на основі власних спостережень. Письмовий твір-опис
Матеріали уроку
§ 68. Вибіркове читання уривків з листів відомих особистостей
Матеріали уроку
§ 69. Лист-запрошення (лист-вітання, лист-повідомлення) з використанням звертань і вставних слів
Матеріали уроку
§ 70. Усний переказ тексту. Письмовий стислий переказ тексту. Діалог на задану тему
Матеріали уроку
§ 71. Письмовий твір-роздум на дискусійну тему
Матеріали уроку
§ 72. Переклад текстів з румунської мови
Матеріали уроку
Аудіосупровід
Аудіосупровід
Аудіо
Е-Додаток
Е-Додаток увесь
Матеріали додатка