<div class="xblock xblock-public_view xblock-public_view-vertical" data-course-id="course-v1:UIED+8thZarLit04+2024" data-init="VerticalStudentView" data-runtime-class="LmsRuntime" data-runtime-version="1" data-block-type="vertical" data-usage-id="block-v1:UIED+8thZarLit04+2024+type@vertical+block@3ea0387df8e0487d9d5d331bdefe1efb" data-request-token="7abb7d622a0011f0bf8d6e6c8d0c5edf" data-graded="True" data-has-score="False">
<div class="vert-mod">
<div class="vert vert-0" data-id="block-v1:UIED+8thZarLit04+2024+type@html+block@a1522b357b504b6097365a58d6ddad46">
<div class="xblock xblock-public_view xblock-public_view-html xmodule_display xmodule_HtmlBlock" data-course-id="course-v1:UIED+8thZarLit04+2024" data-init="XBlockToXModuleShim" data-runtime-class="LmsRuntime" data-runtime-version="1" data-block-type="html" data-usage-id="block-v1:UIED+8thZarLit04+2024+type@html+block@a1522b357b504b6097365a58d6ddad46" data-request-token="7abb7d622a0011f0bf8d6e6c8d0c5edf" data-graded="True" data-has-score="False">
<script type="json/xblock-args" class="xblock-json-init-args">
{"xmodule-type": "HTMLModule"}
</script>
<pre><span face="Open Sans, Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif" style="font-family: 'Open Sans', Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif;"><strong>ЧАСТИНА І
Тренування<br />
<em><span style="color: #993300;">Інструкція для учнів/учениць:
Прочитайте діалог, знайдіть у ньому змістові та стилістичні помилки. Озвучте діалог у виправленому вигляді.</span></em></strong>
<br />- Здрастуй, друже Лі Бо!
- Хелло, друже Фу Ду!
- Давно не бачились. Пам'ятаю, ти шукав єднання з дао. Знайшов?
- Я, дорогий Фу Ду, тепер на службі в імператора – придворний живописець. Мені ніколи осягати закони природи, бо зображаю людей.
- Несподіваний поворот долі. Ти став конфуціанцем, Лі Бо?
- Ні, Творити поетичну історію Японії – то твоє завдання, друже Фу Ду.
-Захоплююсь твоїми віршами, Лі Бо. Зачарувала «Пісня про хліб і шовк».
- А я у захваті від вірша «Печаль на яшмовому ґанку», Фу Ду.
- Прощавай, лруже. Сподіваюсь, зустрінемось знову.
-Пока! До зустрічі!<br /><br /><br /><em><strong>Змістові помилки:</strong></em></span></pre>
<ol>
<li><span face="Open Sans, Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif" style="font-family: 'Open Sans', Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif;">Ім'я поета не Фу Ду, а Ду Фу.</span></li>
<li><span face="Open Sans, Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif" style="font-family: 'Open Sans', Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif;">Лі Бо був придворним поетом і ніколи не зрікався даосизму, усе життя шукав єднання з дао (природою). Лі Бо та Ду Фу – поети не з Японії, а з Китаю.</span></li>
<li><span face="Open Sans, Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif" style="font-family: 'Open Sans', Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif;">Вірш «Пісня про хліб і шовк» належить Ду Фу, тоді як автор поезії «Печаль на яшмовому ґанку» - Лі Бо. </span></li>
</ol>
<pre><span face="Open Sans, Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif" style="font-family: 'Open Sans', Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif;"><br /><em><strong>Стилістичні помилки:</strong></em></span></pre>
<ol>
<li><span face="Open Sans, Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif" style="font-family: 'Open Sans', Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif;">Недоречність вживання вітання <em>хелло</em> (змішування лексики різних історичних епох, вживання слів і висловів іншого стилю).</span></li>
<li><span face="Open Sans, Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif" style="font-family: 'Open Sans', Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif;">Недоречність вживання прощання <em>пока</em> (змішування лексики різних історичних епох, вживання слів і висловів іншого стилю).</span></li>
</ol>
<pre><span face="Open Sans, Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif" style="font-family: 'Open Sans', Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif;"></span></pre>
<pre></pre>
</div>
</div>
<div class="vert vert-1" data-id="block-v1:UIED+8thZarLit04+2024+type@html+block@ee6aa77ed51b415ea18afe199b5a99bf">
<div class="xblock xblock-public_view xblock-public_view-html xmodule_display xmodule_HtmlBlock" data-course-id="course-v1:UIED+8thZarLit04+2024" data-init="XBlockToXModuleShim" data-runtime-class="LmsRuntime" data-runtime-version="1" data-block-type="html" data-usage-id="block-v1:UIED+8thZarLit04+2024+type@html+block@ee6aa77ed51b415ea18afe199b5a99bf" data-request-token="7abb7d622a0011f0bf8d6e6c8d0c5edf" data-graded="True" data-has-score="False">
<script type="json/xblock-args" class="xblock-json-init-args">
{"xmodule-type": "HTMLModule"}
</script>
<pre><span face="Open Sans, Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif" style="font-family: 'Open Sans', Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif;"><font face="Open Sans, Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"><b>ЧАСТИНА ІІ
Діагностична робота
</b></font><b style="font-family: "Open Sans", Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif;">
</b><font face="Open Sans, Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"><font color="#993300"><b><i>Інструкція для учнів/учениць: оберіть одну із запропонованих мовленнєвих ситуацій та складіть діалог з 8-10 реплік.</i></b></font></font></span></pre>
<ol>
<li>Лі Бо та Ду Фу обговорюють проблеми війни та миру у Китаї 8 ст.</li>
<li><span face="Open Sans, Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif" style="font-family: 'Open Sans', Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif;"><font face="Open Sans, Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">Лі Бо та Ду Фу захоплюються красою природи, закликають зберігати її.
</font></span></li>
</ol>
<pre><span face="Open Sans, Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif" style="font-family: 'Open Sans', Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif;"><font face="Open Sans, Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"></font></span></pre>
<p></p>
<pre><span face="Open Sans, Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif" style="font-family: 'Open Sans', Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif;"></span></pre>
<pre></pre>
</div>
</div>
<div class="vert vert-2" data-id="block-v1:UIED+8thZarLit04+2024+type@html+block@78b0150426284b0b87f90292b83602a8">
<div class="xblock xblock-public_view xblock-public_view-html xmodule_display xmodule_HtmlBlock" data-course-id="course-v1:UIED+8thZarLit04+2024" data-init="XBlockToXModuleShim" data-runtime-class="LmsRuntime" data-runtime-version="1" data-block-type="html" data-usage-id="block-v1:UIED+8thZarLit04+2024+type@html+block@78b0150426284b0b87f90292b83602a8" data-request-token="7abb7d622a0011f0bf8d6e6c8d0c5edf" data-graded="True" data-has-score="False">
<script type="json/xblock-args" class="xblock-json-init-args">
{"xmodule-type": "HTMLModule"}
</script>
<p>Діагностична робота за ГР 1 (усно взаємодіє)</p>
<p>Діалогічне мовлення</p>
<p>Перевіряються вміння:</p>
<ul>
<li>виявляти певний рівень обізнаності з теми, що обговорюється; дотримуватися теми спілкування;</li>
<li>висловлювати власну позицію відповідно до запропонованого проблемного питання, ситуації.</li>
<li>використовувати репліки для стимулювання, підтримання діалогу, полілогу, формули мовленнєвого етикету;</li>
<li>аргументувати висловлені тези з метою бути зрозумілим, переконливим співрозмовником; розуміти можливість різних поглядів на ту саму проблему;</li>
<li>дотримуватися правил спілкування (не перебивати співрозмовника, заохочувати його висловити свою власну думку, зацікавлено і доброзичливо вислуховувати його, вміти висловити незгоду з позицією іншого так, щоб не образити його, тощо);</li>
<li>дотримуватися мовленєвих норм.</li>
</ul>
<p>Перевірка сформованості діалогічного мовлення здійснюється під час обговорення проблемних питань, дискусій.</p>
<p>Одиниця контролю: усні репліки учнів під час обговорень проблемних питань, дискусій. У бесідах, дискусіях, під час яких обговорюються морально-етичні проблеми, проблематика художнього твору, обсяг та кількість реплік не є вирішальним для виставлення оцінки. Перш за все враховується результативність учасника діалогу, досягнення ним комунікативної мети, здатність до аргументованого висловлення власної позиції та культура спілкування.</p>
<p>Бали у межах кожного рівня диференціюються залежно від змістового наповнення реплік у процесі спілкування, додержання правил спілкування, якості мовного оформлення.</p>
<p>Рівні:</p>
<ul>
<li>початковий – 1, 2, 3 бали одержують учні, які зуміли додати 1–2 репліки до спільного обговорення; при цьому вони не мали достатньої ваги у обговоренні проблеми.</li>
<li>середній – 4, 5, 6 балів одержують учні, які під час обговорення проблемного питання, дискусії припустились відхилень від теми, залишали без відповідей репліки своїх співрозмовників; припустились значної кількості помилок у мовному оформленні реплік (понад 3-4 помилки);</li>
<li>достатній – 7, 8, 9 балів одержують учні, які активно спілкуються під час обговорення проблемного питання, дискусій, демонструючи належну культуру спілкування; висловлюють, але недостатньо обґрунтовують свої погляди на предмет, що обговорюється, в окремих випадках припускаються помилок у мовному оформленні реплік (не більше 3-4 помилок);</li>
<li>високий – 10, 11, 12 балів одержують учні, які активні і результативні під час дискусії, демонструють високу культуру спілкування, вміння уважно й доброзичливо слухати співрозмовника, чітко і лаконічно формулювати свою думку, даючи можливість висловитися співрозмовникам, зіставляють різні погляди на той самий предмет, наводять аргументи «за» і «проти» в їх обговоренні; наводять належні приклади, мовне оформлення реплік учнів відповідає нормам.</li>
</ul>
<p></p>
</div>
</div>
</div>
<script type="text/javascript">
(function (require) {
require(['/static/js/dateutil_factory.762fd6ff462b.js?raw'], function () {
require(['js/dateutil_factory'], function (DateUtilFactory) {
DateUtilFactory.transform('.localized-datetime');
});
});
}).call(this, require || RequireJS.require);
</script>
<script>
function emit_event(message) {
parent.postMessage(message, '*');
}
</script>
</div>
<div class="xblock xblock-public_view xblock-public_view-vertical" data-course-id="course-v1:UIED+8thZarLit04+2024" data-init="VerticalStudentView" data-runtime-class="LmsRuntime" data-runtime-version="1" data-block-type="vertical" data-usage-id="block-v1:UIED+8thZarLit04+2024+type@vertical+block@d58654f20dc84cf881e1cb4a23042dcd" data-request-token="7abb7d622a0011f0bf8d6e6c8d0c5edf" data-graded="True" data-has-score="False">
<div class="vert-mod">
<div class="vert vert-0" data-id="block-v1:UIED+8thZarLit04+2024+type@html+block@248c89c2faa14eb99b2cf3e1832dffc6">
<div class="xblock xblock-public_view xblock-public_view-html xmodule_display xmodule_HtmlBlock" data-course-id="course-v1:UIED+8thZarLit04+2024" data-init="XBlockToXModuleShim" data-runtime-class="LmsRuntime" data-runtime-version="1" data-block-type="html" data-usage-id="block-v1:UIED+8thZarLit04+2024+type@html+block@248c89c2faa14eb99b2cf3e1832dffc6" data-request-token="7abb7d622a0011f0bf8d6e6c8d0c5edf" data-graded="True" data-has-score="False">
<script type="json/xblock-args" class="xblock-json-init-args">
{"xmodule-type": "HTMLModule"}
</script>
<p>Діагностична робота за ГР 2 (ПРАЦЮЄ З ТЕКСТОМ) проводиться у формі ЧИТАННЯ МОВЧКИ (розуміння прочитаного, швидкість читання) на початку вивчення розділу «Зі Сходу світло» за статтею підручника.</p>
<p>Час виконання – 20 -25 хв.</p>
<p></p>
</div>
</div>
<div class="vert vert-1" data-id="block-v1:UIED+8thZarLit04+2024+type@html+block@23e69bf4c7824691bd909a752926a7c2">
<div class="xblock xblock-public_view xblock-public_view-html xmodule_display xmodule_HtmlBlock" data-course-id="course-v1:UIED+8thZarLit04+2024" data-init="XBlockToXModuleShim" data-runtime-class="LmsRuntime" data-runtime-version="1" data-block-type="html" data-usage-id="block-v1:UIED+8thZarLit04+2024+type@html+block@23e69bf4c7824691bd909a752926a7c2" data-request-token="7abb7d622a0011f0bf8d6e6c8d0c5edf" data-graded="True" data-has-score="False">
<script type="json/xblock-args" class="xblock-json-init-args">
{"xmodule-type": "HTMLModule"}
</script>
<h3>ІНСТРУКЦІЯ для учнів/учениць:</h3>
<h4>1.<span style="white-space: pre;"> </span>Зафіксуйте час та розпочніть читати статтю підручника. Закінчивши читати, знову зафіксуйте час. Повідомте результат учителю/учительці.</h4>
<h4>2.<span style="white-space: pre;"> </span>Дайте відповіді на запитання до прочитаного тексту.</h4>
<p></p>
</div>
</div>
<div class="vert vert-2" data-id="block-v1:UIED+8thZarLit04+2024+type@html+block@2514afcc083445fc85af42f70fdf5fe0">
<div class="xblock xblock-public_view xblock-public_view-html xmodule_display xmodule_HtmlBlock" data-course-id="course-v1:UIED+8thZarLit04+2024" data-init="XBlockToXModuleShim" data-runtime-class="LmsRuntime" data-runtime-version="1" data-block-type="html" data-usage-id="block-v1:UIED+8thZarLit04+2024+type@html+block@2514afcc083445fc85af42f70fdf5fe0" data-request-token="7abb7d622a0011f0bf8d6e6c8d0c5edf" data-graded="True" data-has-score="False">
<script type="json/xblock-args" class="xblock-json-init-args">
{"xmodule-type": "HTMLModule"}
</script>
<p><span color="#000000" style="color: #000000;"><span style="font-size: 18px;"><b>Загальнолюдські цінності в середньовічній поезії Сходу</b></span></span></p>
<p style="margin: 0cm;"></p>
<p style="margin: 0cm;"><span color="#000000" style="color: #000000;"><span style="font-size: 18px;">Вираз «зі Сходу світло» (латиною «Ex Oriente Lux») має біблійне походження. Пам’ятаєте волхвів, які несли дари немовляті Ісусу? Вони орієнтувалися на світло Віфлеємської зірки, на Схід. Пізніше цей вираз використали для протиставлення духовного Сходу (Азія) прагматичному Заходу (Європа). Відмінностей, дійсно, чимало. І це – вагома причина придивитися до східної культури, уславленої не лише «Казками 1001 ночі». </span></span></p>
<p style="margin: 0cm;"><span color="#000000" style="color: #000000;"><span style="font-size: 18px;"></span></span></p>
<p style="margin: 0cm;"><span color="#000000" style="color: #000000;"><span style="font-size: 18px;">Одна з найдавніших поезій на землі – китайська. Вона з’явилася у ІІ тисячолітті до н. е. й проіснувала, майже не змінюючись, аж до початку ХХ ст. Зрозуміло, що така поезія не може бути простою, легкою для сприйняття – їй потрібен підготовлений читач. І такий читач упродовж понад трьох тисячоліть у китайської поезії був. Справа у тому, що класична китайська освіта передбачала знання традиційної культури; класичні літературні тексти заучувались напам’ять, а вміння віршувати входило до програми державних випробувань на отримання чиновницької посади. Таким чином, поет в середньовічному Китаї звертався до читача, який легко орієнтувався не лише в тонкощах добору слів, а й у натяках, цитатах, алегоріях, якими ця поезія була насичена. З відміною на початку ХХ століття класичної освіти такий читач зник і в самому Китаї.</span></span></p>
<p style="margin: 0cm;"><span color="#000000" style="color: #000000;"><span style="font-size: 18px;"></span></span></p>
<p style="margin: 0cm;"><span color="#000000" style="color: #000000;"><span style="font-size: 18px;"> Крім того, у китайській поезії важливу роль відіграє те, як написано твір. Каліграфія у цій країні стала видом мистецтва. Китайська легенда приписує винахід ієрогліфів вченому міністру Жовтого імператора Цан Цзе. Кажуть, мудрець вигадав їх, дивлячись на сліди звірів і відбитки пташиних лапок. Ієрогліф – досить складний знак письма для європейців. Наприклад, ієрогліф, що позначає китайською воду, – умовна рисочка, що символізує рух рідини. Пензель писаря додає збоку крапку: це означає лід. Він ставить крапку згори: виходить «завжди, вічність». Таким чином, те, що було рухом, застигає. Немає жодного китайського ієрогліфа, який не залишає місця для подібної крапки. Уявляєте, скільки прихованих змістів у цьому можна знайти? Ідеальний китайський вірш зовні має виглядати просто і невибагливо, але приховувати в собі «невичерпну глибину думки». У період існування династії Тан (VIII – IX ст.) творили близько двох тисяч поетів. Найвизначніші серед них – Лі Бо, Ван Вей і Ду Фу.</span></span></p>
<p style="margin: 0cm;"><span color="#000000" style="color: #000000;"><span style="font-size: 18px;"></span></span></p>
<p style="margin: 0cm;"><span color="#000000" style="color: #000000;"><span style="font-size: 18px;"> Історія виникнення класичної поезії Близького Сходу також доволі давня. Після розпаду Арабського халіфату раніше поневолені народи отримали змогу розвивати принесені завойовниками культурні традиції місцевими мовами. Однією з таких мов була перська мова (або фарсі): регіональна мова, поширена не лише в Персії, а й на Близькому Сході, в Закавказзі, Азербайджані, Центральній Азії, Індії. Мовою фарсі в Хорасані, Бухарі, Самарканді, Ширазі, Тегерані творили чудову поезію, що сягає корінням народної лірики та арабської системи віршування. Першим був таджик Рудакі (Х ст.), котрий оспівав велич душі й піднесені почуття. Його справу продовжили перси: автор «Книги царів» Фірдоусі, «цар поетів Заходу і Сходу» Хаям, вишуканий Сааді, Гафіз, якого називали «цукровими вустами». Мовою фарсі в кінці XII століття створював свої чудові поеми геніальний азербайджанський поет Нізамі. У XII столітті, майже одночасно з Нізамі, зовсім недалеко від його рідної Гянджі, в сонячній Грузії, творив найбільший поет того часу Шота Руставелі – автор знаменитої поеми «Вепхісткаосані» («Витязь у тигровій шкурі»). Молодий скарбник цариці Тамари був закоханий у свою повелительку, і сила його кохання народила не просто твір – духовну і культурну в</span></span>ізитівку свого народу. Руставелі змалював земну людину в усій величі її духу, з притаманними їй пристрастями і почуттями. </p>
<p style="margin: 0cm;"></p>
<p style="margin: 0cm;"><span color="#000000" style="color: #000000;"><span style="font-size: 18px;">Незважаючи на самобутність світосприйняття, розмаїття творчого доробку, всі великі поети Сходу стверджували спільні, головні для всіх часів і народів цінності: любов до батьківщини, людську гідність, свободу особистості, дружбу і кохання.</span></span></p>
<p></p>
</div>
</div>
<div class="vert vert-3" data-id="block-v1:UIED+8thZarLit04+2024+type@problem+block@b5bfc3de5f504e1aaee2ba0281e4e945">
<div class="xblock xblock-public_view xblock-public_view-problem xmodule_display xmodule_ProblemBlock" data-course-id="course-v1:UIED+8thZarLit04+2024" data-block-type="problem" data-usage-id="block-v1:UIED+8thZarLit04+2024+type@problem+block@b5bfc3de5f504e1aaee2ba0281e4e945" data-request-token="7abb7d622a0011f0bf8d6e6c8d0c5edf" data-graded="True" data-has-score="True">
<div class="page-banner"><div class="alert alert-warning"><span class="icon icon-alert fa fa fa-warning" aria-hidden="true"></span><div class="message-content">Тести доступне для перегляду та виконання після <a href=/register>реєстрації</a>/<a href=/login>авторизації</a> на платформі.</div></div></div>
</div>
</div>
<div class="vert vert-4" data-id="block-v1:UIED+8thZarLit04+2024+type@html+block@8980eefd3a4a43868212ffab508a17ce">
<div class="xblock xblock-public_view xblock-public_view-html xmodule_display xmodule_HtmlBlock" data-course-id="course-v1:UIED+8thZarLit04+2024" data-init="XBlockToXModuleShim" data-runtime-class="LmsRuntime" data-runtime-version="1" data-block-type="html" data-usage-id="block-v1:UIED+8thZarLit04+2024+type@html+block@8980eefd3a4a43868212ffab508a17ce" data-request-token="7abb7d622a0011f0bf8d6e6c8d0c5edf" data-graded="True" data-has-score="False">
<script type="json/xblock-args" class="xblock-json-init-args">
{"xmodule-type": "HTMLModule"}
</script>
<p dir="ltr" style="line-height: 1.2; margin-left: 36pt; margin-top: 0pt; margin-bottom: 8pt;"><span style="font-size: 13.999999999999998pt; font-family: 'Times New Roman',serif; color: #c00000; background-color: transparent; font-weight: bold; font-style: normal; font-variant: normal; text-decoration: none; vertical-align: baseline; white-space: pre-wrap;">ІНСТРУКЦІЯ для учителя/учительки</span></p>
<p dir="ltr" style="line-height: 1.2; margin-left: 36pt; margin-top: 0pt; margin-bottom: 8pt;"><span style="font-size: 13.999999999999998pt; font-family: 'Times New Roman',serif; color: #0070c0; background-color: transparent; font-weight: bold; font-style: normal; font-variant: normal; text-decoration: none; vertical-align: baseline; white-space: pre-wrap;">Оцінювання читання мовчки</span></p>
<p dir="ltr" style="line-height: 1.2; margin-left: 36pt; text-indent: 36pt; text-align: justify; margin-top: 0pt; margin-bottom: 8pt;"><span style="font-size: 13.999999999999998pt; font-family: 'Times New Roman',serif; color: #0070c0; background-color: #ffffff; font-weight: 400; font-style: normal; font-variant: normal; text-decoration: none; vertical-align: baseline; white-space: pre-wrap;">Швидкість читання мовчки у 8 класі становить 130-240 слів за хвилину. Її визначають, орієнтуючись на зафіксований індивідуально час читання. </span></p>
<p dir="ltr" style="line-height: 1.2; margin-left: 36pt; text-indent: 36pt; text-align: justify; margin-top: 0pt; margin-bottom: 8pt;"><span style="font-size: 13.999999999999998pt; font-family: 'Times New Roman',serif; color: #0070c0; background-color: #ffffff; font-weight: 400; font-style: normal; font-variant: normal; text-decoration: none; vertical-align: baseline; white-space: pre-wrap;">Розуміння прочитаного оцінюється за результатами тестової перевірки. </span></p>
<p><span id="docs-internal-guid-ed215e9b-7fff-51f6-5aeb-10537bb8d262"></span></p>
<p dir="ltr" style="line-height: 1.2; margin-left: 36pt; text-indent: 36pt; text-align: justify; margin-top: 0pt; margin-bottom: 8pt;"><span style="font-size: 13.999999999999998pt; font-family: 'Times New Roman',serif; color: #0070c0; background-color: #ffffff; font-weight: 400; font-style: normal; font-variant: normal; text-decoration: none; vertical-align: baseline; white-space: pre-wrap;">Якщо учень/учениця не вкладається у визначену для 8 класу норму швидкості читання, від оцінки за тестову частину діагностичної роботи віднімають 2 бали.</span></p>
</div>
</div>
</div>
<script type="text/javascript">
(function (require) {
require(['/static/js/dateutil_factory.762fd6ff462b.js?raw'], function () {
require(['js/dateutil_factory'], function (DateUtilFactory) {
DateUtilFactory.transform('.localized-datetime');
});
});
}).call(this, require || RequireJS.require);
</script>
<script>
function emit_event(message) {
parent.postMessage(message, '*');
}
</script>
</div>
Завершення тесту
У вас залишилися невиконані завдання. Ви впевнені, що хочете завершити тест?
© Всі права захищено