linkedin
behance
facebook
instagram
odnoklassniki
twitter
vimeo
vk
youtube
logo-edx
Facebook
Instagram
Telegram
Viber
Facebook
Перейти до головного вмісту
Про проєкт
Як користуватися
How to use
Курси
Зареєструватися
Увійти
Курс
Кримськотатарська мова та література. 5 клас НУШ - Структура курсу
Пошук по курсу
Пошук
Розгорнути всі
Шаблони
Шаблон уроку (з офлайн доступом)
Матеріали уроку
Шаблон річного тесту
Тест
Тема 1
Урок 1. Мова та мовлення. Значення мови в житті людини. Вірш про книгу та навчання. Роздум про навчання – провідне заняття учня. Уроки літератури – уроки знайомства з новими письменниками та їхніми творами. Частина 1
Матеріали уроку
Урок 1. Мова та мовлення. Значення мови в житті людини. Вірш про книгу та навчання. Роздум про навчання – провідне заняття учня. Уроки літератури – уроки знайомства з новими письменниками та їхніми творами. Частина 2
Матеріали уроку
Тема 2
Урок 2. Значення рідної мови. Особливості характеру героїв розповіді. Відносини між дітьми. Вираження найкращих душевних якостей героїв. Розповідь від першої особи. Збагачення/активізація лексикону учнів. Частина 1
Матеріали уроку
Урок 2. Значення рідної мови. Особливості характеру героїв розповіді. Відносини між дітьми. Вираження найкращих душевних якостей героїв. Розповідь від першої особи. Збагачення/активізація лексикону учнів. Частина 2
Матеріали уроку
Тема 3
Урок 3. Правила/Культура спілкування. Роздуми про важливість отримання знань/освіти. Основна та важлива/провідна думка тексту. Складання тлумачного словничка. Частина 1
Матеріали уроку
Урок 3. Правила/Культура спілкування. Роздуми про важливість отримання знань/освіти. Основна та важлива/провідна думка тексту. Складання тлумачного словничка. Частина 2
Матеріали уроку
Тема 4
Урок 4. Кримськотатарська абетка. Звуки та букви. Особливості голосних звуків. Аналіз вірша. Сприйняття вірша. Зв’язок змін природи з подіями в житті людини. Розвиток мовлення та виразне читання. Частина 1
Матеріали уроку
Урок 4. Кримськотатарська абетка. Звуки та букви. Особливості голосних звуків. Аналіз вірша. Сприйняття вірша. Зв’язок змін природи з подіями в житті людини. Розвиток мовлення та виразне читання. Частина 2
Матеріали уроку
Тема 5
Урок 5. Приголосні. Відповіді на запитання. Правильна, логічна розповідь та та, що відповідає нормам кримськотатарської мови. Бесіда про зміни у природі. Частина 1
Матеріали уроку
Урок 5. Приголосні. Відповіді на запитання. Правильна, логічна розповідь та та, що відповідає нормам кримськотатарської мови. Бесіда про зміни у природі. Частина 2
Матеріали уроку
Тема 6
Урок 6. Особливості деяких звуків. Транскрипція. Свято осені. Вираження в них звичаїв, традицій кримськотатарського народу. Розгорнута відповідь на запитання. Частина 1
Матеріали уроку
Урок 6. Особливості деяких звуків. Транскрипція. Свято осені. Вираження в них звичаїв, традицій кримськотатарського народу. Розгорнута відповідь на запитання. Частина 2
Матеріали уроку
Тема 7
Урок 7. Склад та правила орфографії. Казка – літературний жанр. Чому вчить казка? Правда та диво у казці, особливості мови. Розповідь з поясненням. Частина 1
Матеріали уроку
Урок 7. Склад та правила орфографії. Казка – літературний жанр. Чому вчить казка? Правда та диво у казці, особливості мови. Розповідь з поясненням. Частина 2
Матеріали уроку
Тема 8
Урок 8. Наголос. Критика егоїзму, скупості, формування людяності, доброго відношення до навколишнього світу. Розповідь з поясненням. Частина 1
Матеріали уроку
Урок 8. Наголос. Критика егоїзму, скупості, формування людяності, доброго відношення до навколишнього світу. Розповідь з поясненням. Частина 2
Матеріали уроку
Тема 9
Урок 9. Словосполучення. Речення. Група підмету. Група присудка (загальні відомості). Художні особливості побутових казок. Правдиве зображення побуту народу. Осудження лицемірства. Активізація лексикону учнів. Частина 1
Матеріали уроку
Урок 9. Словосполучення. Речення. Група підмету. Група присудка (загальні відомості). Художні особливості побутових казок. Правдиве зображення побуту народу. Осудження лицемірства. Активізація лексикону учнів. Частина 2
Матеріали уроку
Тема 10
Урок 10. Група підмету. Група присудка (поглиблення знань). Аналіз сюжету казки. Про мудрість та досвід старшого покоління, а також про повагу та любов до батьків. Частина 1
Матеріали уроку
Урок 10. Група підмету. Група присудка (поглиблення знань). Аналіз сюжету казки. Про мудрість та досвід старшого покоління, а також про повагу та любов до батьків. Частина 2
Матеріали уроку
Тема 11
Урок 11. Текст. Різновиди текстів. Літературна казка. Різниця між народною та літературною казкою. Знайомство з віршованою літературною казкою. Емоційне сприйняття дій героїв. Частина 1
Матеріали уроку
Урок 11. Текст. Різновиди текстів. Літературна казка. Різниця між народною та літературною казкою. Знайомство з віршованою літературною казкою. Емоційне сприйняття дій героїв. Частина 2
Матеріали уроку
Тема 12
Урок 12. Речення з однорідними членами. Легенда як фольклорний жанр. Опис подій, пояснення характеру та дій героїв. Образ батька – людини з надзвичайною любов’ю до батьківщини. Частина 1
Матеріали уроку
Урок 12. Речення з однорідними членами. Легенда як фольклорний жанр. Опис подій, пояснення характеру та дій героїв. Образ батька – людини з надзвичайною любов’ю до батьківщини. Частина 2
Матеріали уроку
Тема 13
Урок 13. Речення зі складними відокремленнями. Про перекази як фольклорний жанр. Духовні риси Аліма (народного героя): гідність, солідарність з народом, методи захисту. Частина 1
Матеріали уроку
Урок 13. Речення зі складними відокремленнями. Про перекази як фольклорний жанр. Духовні риси Аліма (народного героя): гідність, солідарність з народом, методи захисту. Частина 2
Матеріали уроку
Тема 14
Урок 14. Речення зі складними відокремленнями (продовження). Про жанр анекдоту. Головний герой анекдотів. Винахідливість та гострий розум головного героя. Гумор в анекдоті. Частина 1
Матеріали уроку
Урок 14. Речення зі складними відокремленнями (продовження). Про жанр анекдоту. Головний герой анекдотів. Винахідливість та гострий розум головного героя. Гумор в анекдоті. Частина 2
Матеріали уроку
Тема 15
Урок 15. Типи речень за метою та емоційним забарвленням. Зображення природи у вірші (теорія). Прояв відношення автора через епітети та порівняння. Частина 1
Матеріали уроку
Урок 15. Типи речень за метою та емоційним забарвленням. Зображення природи у вірші (теорія). Прояв відношення автора через епітети та порівняння. Частина 2
Матеріали уроку
Тема 16
Урок 16. Будова складного речення, його типи. Розділові знаки при складному реченні. Зображення національних традицій. Розгорнута відповідь на запитання. Розділення тексту на смислові уривки. Пояснення значення незнайомих слів. Частина 1
Матеріали уроку
Урок 16. Будова складного речення, його типи. Розділові знаки при складному реченні. Зображення національних традицій. Розгорнута відповідь на запитання. Розділення тексту на смислові уривки. Пояснення значення незнайомих слів. Частина 2
Матеріали уроку
Тема 17
Урок 17. Повторення та узагальнення. Образ вигадника та мрійника, творця дивовижних розповідей. Щирість та правдивість, вигадка та уявлення. Розповідь від першої особи. Частина 1
Матеріали уроку
Урок 17. Повторення та узагальнення. Образ вигадника та мрійника, творця дивовижних розповідей. Щирість та правдивість, вигадка та уявлення. Розповідь від першої особи. Частина 2
Матеріали уроку
Тема 18
Урок 18. Слово та його лексичне значення. Однозначні та багатозначні слова. Пряме та непряме значення слова. Основна думка твору. Картини природи в тексті. Судження про необхідність йти до своєї мети, долаючи будь-які перешкоди. Частина 1
Матеріали уроку
Урок 18. Слово та його лексичне значення. Однозначні та багатозначні слова. Пряме та непряме значення слова. Основна думка твору. Картини природи в тексті. Судження про необхідність йти до своєї мети, долаючи будь-які перешкоди. Частина 2
Матеріали уроку
Тема 19
Урок 19. Омоніми. Читання тексту та складання відгуку. Визначення героїв, розповідача та автора в прозовому творі. Розповідь від першої особи. Частина 1
Матеріали уроку
Урок 19. Омоніми. Читання тексту та складання відгуку. Визначення героїв, розповідача та автора в прозовому творі. Розповідь від першої особи. Частина 2
Матеріали уроку
Тема 20
Урок 20. Омоніми. Синоніми. Основна думка вірша. Роздум про місце мови в житті людини та суспільства. Виразне читання. Частина 1.
Матеріали уроку
Урок 20. Омоніми. Синоніми. Основна думка вірша. Роздум про місце мови в житті людини та суспільства. Виразне читання. Частина 2
Матеріали уроку
Тема 21
Урок 21. Антоніми. Основна думка вірша. Роздум про необхідність вивчати рідну мову. Виразне читання. Частина 1
Матеріали уроку
Урок 21. Антоніми. Основна думка вірша. Роздум про необхідність вивчати рідну мову. Виразне читання. Частина 2
Матеріали уроку
Тема 22
Урок 22. Закріплення знань. Основна думка вірша. Про значення рідної мови, оцінювальне ставлення кримських татар до неї як до носія духовної пам’яті. Сенкан. Виразне читання вірша. Частина 1
Матеріали уроку
Урок 22. Закріплення знань. Основна думка вірша. Про значення рідної мови, оцінювальне ставлення кримських татар до неї як до носія духовної пам’яті. Сенкан. Виразне читання вірша. Частина 2
Матеріали уроку
Тема 23
Урок 23. Стійкі звороти. Весіння природа як справжня краса світу природи. Радісне сприйняття навколишньої природи. Виразне читання. Частина 1
Матеріали уроку
Урок 23. Стійкі звороти. Весіння природа як справжня краса світу природи. Радісне сприйняття навколишньої природи. Виразне читання. Частина 2
Матеріали уроку
Тема 24
Урок 24. Морфеміка та словотвір. Корінь та основа слова. Афікс. Однокореневі слова. Відносини до мами – найсвятішої людини у світі. Вислови великих людей, прислів’я та приказки про маму. Частина 1
Матеріали уроку
Урок 24. Морфеміка та словотвір. Корінь та основа слова. Афікс. Однокореневі слова. Відносини до мами – найсвятішої людини у світі. Вислови великих людей, прислів’я та приказки про маму. Частина 2
Матеріали уроку
Тема 25
Урок 25. Словотвірні, формотвірні та словозмінні афікси. Про природу весни. Будова монологу. Відповіді на запитання, спираючись на докази/аргументи. Частина 1
Матеріали уроку
Урок 25. Словотвірні, формотвірні та словозмінні афікси. Про природу весни. Будова монологу. Відповіді на запитання, спираючись на докази/аргументи. Частина 2
Матеріали уроку
Тема 26
Урок 26. Словники кримськотатарської мови. Сюжет та герої розповіді-казки. Особливості мови твору. Роздум про життя народу. Детальна розповідь певних абзаців. Частина 1
Матеріали уроку
Урок 26. Словники кримськотатарської мови. Сюжет та герої розповіді-казки. Особливості мови твору. Роздум про життя народу. Детальна розповідь певних абзаців. Частина 2
Матеріали уроку
Тема 27
Урок 27. Контрольна робота. Відображення особистого відношення на прочитаний твір. Визначення позиції автора. Робота зі словником. Частина 1
Матеріали уроку
Урок 27. Контрольна робота. Відображення особистого відношення на прочитаний твір. Визначення позиції автора. Робота зі словником. Частина 2
Матеріали уроку
Тема 28
Урок 28. Іменник: відмінювання. Ствердження загальнолюдських цінностей. Аналіз змісту, мови тексту. Частина 1
Матеріали уроку
Урок 28. Іменник: відмінювання. Ствердження загальнолюдських цінностей. Аналіз змісту, мови тексту. Частина 2
Матеріали уроку
Тема 29
Урок 29. Число, присвійність та присудковість числівника. Розряди за значенням (власні та невласні, живі/неживі). Провідна тема розповіді. Думка про долю народу, що зіпсувала депортація. Образ рідної землі. Частина 1
Матеріали уроку
Урок 29. Число, присвійність та присудковість числівника. Розряди за значенням (власні та невласні, живі/неживі). Провідна тема розповіді. Думка про долю народу, що зіпсувала депортація. Образ рідної землі. Частина 2
Матеріали уроку
Тема 30
Урок 30. Прикметник: загальне значення, незмінність, утворення. Співчуття письменника до головного героя – представника кримськотатарського народу, що зберіг людські якості та гідність. Вираження автором думок про долю народу. Частина 1
Матеріали уроку
Урок 30. Прикметник: загальне значення, незмінність, утворення. Співчуття письменника до головного героя – представника кримськотатарського народу, що зберіг людські якості та гідність. Вираження автором думок про долю народу. Частина 2
Матеріали уроку
Тема 31
Урок 31. Ступені прикметника. Твори про Амет-Хана Султана. Його постать та доля. Безкорисна служба Батьківщині та народу. Роздуми про батьківщину, народ, долю людини. Частина 1
Матеріали уроку
Урок 31. Ступені прикметника. Твори про Амет-Хана Султана. Його постать та доля. Безкорисна служба Батьківщині та народу. Роздуми про батьківщину, народ, долю людини. Частина 2
Матеріали уроку
Тема 32
Урок 32. Післяйменники та відмінки, які керуються ними. Аналіз поетичного твору. Своєрідність природи Кримського півострову. Інтерес до дослідження своєї батьківщини. Складання питань до змісту вірша. Частина 1
Матеріали уроку
Урок 32. Післяйменники та відмінки, які керуються ними. Аналіз поетичного твору. Своєрідність природи Кримського півострову. Інтерес до дослідження своєї батьківщини. Складання питань до змісту вірша. Частина 2
Матеріали уроку
Тема 33
Урок 33. Кількісні та порядкові, пайові та приблизні числівники. Використання числівників. Тема Батьківщини у творах поетів. Аналіз поетичного твору. Роздум про нерозривну долю народу та Батьківщини. Робота зі словником. Частина 1
Матеріали уроку
Урок 33. Кількісні та порядкові, пайові та приблизні числівники. Використання числівників. Тема Батьківщини у творах поетів. Аналіз поетичного твору. Роздум про нерозривну долю народу та Батьківщини. Робота зі словником. Частина 2
Матеріали уроку
Тема 34
Урок 34. Сполучник. Модальні слова, вигуки та частки. Тема Батьківщини в поезії. Аналіз поетичного твору. Своєрідність розміру, звукопису. Робота зі словами. Частина 1
Матеріали уроку
Урок 34. Сполучник. Модальні слова, вигуки та частки. Тема Батьківщини в поезії. Аналіз поетичного твору. Своєрідність розміру, звукопису. Робота зі словами. Частина 2
Матеріали уроку
Тема 35
Урок 35. Закріплення. Контрольний твір. Авторська пісня. Тема Батьківщини. Аналіз поетичного твору. Частина 1
Матеріали уроку
Урок 35. Закріплення. Контрольний твір. Авторська пісня. Тема Батьківщини. Аналіз поетичного твору. Частина 2
Матеріали уроку
Річний тест
Річний тест
Тест