linkedin
behance
facebook
instagram
odnoklassniki
twitter
vimeo
vk
youtube
logo-edx
Facebook
Instagram
Telegram
Viber
Facebook
Перейти до головного вмісту
Про проєкт
Як користуватися
How to use
Курси
Зареєструватися
Увійти
Курс
Програма
Про оцінювання
Англійська мова. 6 клас - Структура курсу
Пошук по курсу
Пошук
Розгорнути всі
Шаблони
Урок (шаблон)
Матеріали уроку
Перш ніж розпочати навчання
Як користуватися платформою
Інструкція
Тема 3: Шкільне життя. Лексика. Улюблені навчальні предмети. Види діяльності на уроках. Граматика. Модальні дієслова may, must, can/could, would/wouldn’t, have to/had to.
Урок 1. Усна мовленнєва взаємодія (монолог)
Матеріали уроку
Урок 2. Усна мовленнєва взаємодія (діалог)
Матеріали уроку
Урок 3. Письмова мовленнєва взаємодія (письмове повідомлення, творча робота)
Матеріали уроку
Урок 4. Країна, мова якої вивчається
Матеріали уроку
Урок 5. Письмова мовленнєва взаємодія (письмове повідомлення, творча робота)
Матеріали уроку
Урок 6. Проектна робота
Матеріали уроку
Підсумковий тест (7 завдань)
Цей елемент курсу перевірений
Тест
Тема 4: Покупки.
Урок 7. Введення лексичних одиниць, аудіювання
Матеріали уроку
Урок 8. Опрацювання лексичних одиниць у простих реченнях (рівень висловлення), введення та опрацювання граматичних структур
Матеріали уроку
Урок 9. Опрацювання лексичних одиниць у простих реченнях (рівень висловлення), введення та опрацювання граматичних структур
Матеріали уроку
Урок 10. Опрацювання лексичних одиниць у простих реченнях (рівень висловлення), введення та опрацювання граматичних структур
Матеріали уроку
Урок 11. Опрацювання лексичних одиниць у простих реченнях (рівень висловлення), введення та опрацювання граматичних структур
Матеріали уроку
Урок 12. Опрацювання лексичних одиниць та граматичних структур в мінідіалогах
Матеріали уроку
Урок 13. Розвиток умінь аудіювання
Матеріали уроку
Урок 14. Розвиток умінь читання
Матеріали уроку
Урок 15. Усна мовленнєва взаємодія (монолог)
Матеріали уроку
Урок 16. Усна мовленнєва взаємодія (діалог)
Матеріали уроку
Тема 4 (продовження). Покупки. Лексика: відвідування магазинів, види магазинів, асортимент товарів, гроші. Граматика: Past Simple and Past Continuous Tenses
Урок 1. Письмова мовленнєва взаємодія (письмове повідомлення, творча робота)
Матеріали уроку
Урок 2. Країна, мова якої вивчається. Частина №1
Матеріали уроку
Урок 3. Країна, мова якої вивчається. Частина №2
Матеріали уроĸу
Урок 4. Проєктна робота
Матеріали уроĸу
Підсумковий тест
Тест
Тема 5. Подорож.
Урок 5. Уведення лексичних одиниць, аудіювання
Матеріали уроĸу
Урок 6. Опрацювання лексичних одиниць у простих реченнях (рівень висловлення), уведення та опрацювання граматичних структур
Матеріали уроĸу
Урок 7. Опрацювання лексичних одиниць та граматичних структур
Матеріали уроĸу
Урок 8. Опрацювання лексичних одиниць та граматичних структур у мінідіалогах
Матеріали уроĸу
Урок 9. Розвиток умінь аудіювання
Матеріали уроку
Урок 10. Країна, мова якої вивчається. Письмова мовленнєва взаємодія (письмове повідомлення, творча робота)
Матеріали уроку
Підсумковий тест
Тест
Тема 6. Спорт.
Урок 11. Уведення лексичних одиниць, аудіювання
Матеріали уроку
Урок 12. Опрацювання лексичних одиниць у простих реченнях (рівень висловлення), уведення та опрацювання граматичних структур
Матеріали уроку
Урок 13. Опрацювання лексичних одиниць та граматичних структур
Матеріали уроку
Урок 14. Опрацювання лексичних одиниць та граматичних структур у мінідіалогах
Матеріали уроку
Урок 15. Розвиток умінь аудіювання
Матеріали уроку
Урок 16. Розвиток умінь читання
Матеріали уроку
Урок 17. Усна мовленнєва взаємодія (монолог/діалог). Країна, мова якої вивчається
Матеріали уроку
Урок 18. Письмова мовленнєва взаємодія (письмове повідомлення, творча робота). Проєктна робота
Матеріали уроку
Підсумковий тест
Тест
Тема 7. Харчування. Лексика: традиції харчування, назви страв. Граматика: сполучники but, because
Урок 19. Уведення лексичних одиниць, аудіювання
Матеріали уроку
Урок 20. Опрацювання лексичних одиниць у простих реченнях (рівень висловлення), уведення та опрацювання граматичних структур
Матеріали уроку