linkedin
behance
facebook
instagram
odnoklassniki
twitter
vimeo
vk
youtube
logo-edx
Facebook
Instagram
Telegram
Viber
Facebook
Перейти до головного вмісту
Про проєкт
Як користуватися
How to use
Курси
Зареєструватися
Увійти
Курс
Програма
Про оцінювання
Зарубіжна література. 11 клас - Структура курсу
Пошук по курсу
Пошук
Розгорнути всі
Перш ніж розпочати навчання
Як користуватися платформою
Інструкція
Повторення матеріалу, який вивчався з використанням дистанційних форм навчання в 10 класі
Урок 1. Модернізм як літературно-мистецький напрям кінця XIX – початку XX ст. Шарль Бодлер. «Квіти зла» («Альбатрос», «Відповідності, «Вечорова гармонія»)
Матеріали уроку
Урок 2. Поль Верлен. «Поетичне мистецтво», «Осіння пісня». Артюр Рембо. «Голосівки», «Моя циганерія»
Матеріали уроку
Урок 3. Моріс Метерлінк. «Синій птах».М. Метерлінк як теоретик і практик «нової драми»
Матеріали уроку
Урок 4. Мо Янь. «Геній»
Матеріали уроку
Підсумковий тест
Тест
Тема 1. Вступ. Золоті сторінки далеких епох
Урок 5. Німецьке Просвітництво та його вплив на розвиток Європи. Йоганн Вольфґанґ Ґете. «Фауст» (І частина), останній монолог Фауста. Частина 2
Матеріали уроку
Урок 6. Образ Фауста як утілення динамізму нової європейської цивілізації
Матеріали уроку
Підсумковий тест
Тест
Тема 2. Модернізм
Урок 7. Модерністська проза початку ХХ ст. (загальна характеристика)
Матеріали уроку
Урок 8. Життя і творчий шлях Ф. Кафки. Зображення відчуження особистості в новелі «Перевтілення»
Матеріали уроку
Урок 9. Образ Грегора Замзи: проблемність, метафоричність, символічність
Матеріали уроку
Урок 10. Віхи життя й особливості світогляду А. Камю. Роман «Чума»
Матеріали уроку
Урок 11. Роман «Чума»: проблематика, сюжет і композиція
Матеріали уроку
Урок 12. Роман «Чума»: притчевість твору, алегоризм образів і ситуацій
Матеріали уроку
Підсумковий тест
Тест
Тема 3. Шедеври європейської лірики першої половини ХХ століття
Урок 13. Ґійом Аполлінер «Зарізана голубка й водограй», «Міст Мірабо»
Матеріали уроку
Урок 14. Райнер Марія Рільке. «Згаси мій зір…», «Орфей, Еврідіка, Гермес», збірка «Сонети до Орфея» (огляд).
Матеріали уроку
Урок 15. Федеріко Ґарсіа Лорка. «Про царівну Місяцівну», «Гітара». Віхи творчого шляху й художні здобутки Ф. Ґарсіа Лорки. Яскраві образи й символи у віршах поета.
Матеріали уроку
Урок 16. Срібна доба російської поезії: течії, здобутки, долі митців.
Матеріали уроку
Підсумковий тест
Тест
Тема 4. Антиутопія у світовій літературі
Урок 17. Джордж Оруелл (Ерік Артур Блер). «Скотоферма».
Матеріали уроку
Урок 18. Викриття сутності тоталітарної системи та її ієрархії в антиутопіях митця.
Матеріали уроку
Урок 19. Образ головного героя в динаміці. Поетика антиутопії (фантастика, мова, символи, алегорії та ін.).
Матеріали уроку
Підсумковий тест
Тест
Тема 5. Проблеми війни і миру в літературі ХХ століття
Урок 20. Бертольт Брехт. «Матінка Кураж та її діти».
Матеріали уроку
Урок 21. Зображення війни як засобу збагачення в драмі «Матінка Кураж та її діти».
Матеріали уроку
Урок 22. Ідеї попередження та риси «епічного театру» в п’єсі «Матінка Кураж та її діти» Б. Брехта
Матеріали уроку
Урок 23. Генріх Белль. Життєвий і творчий шлях письменника. Оповідання «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…»
Матеріали уроку
Урок 24. «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…» Г. Белля. Символічний зміст назви оповідання, її зв’язок з історією Спарти. Форма твору. Художні деталі. Підтекст. Авторська позиція
Матеріали уроку
Урок 25. Пауль Целан. «Фуга смерті». Віхи життя й творчості Пауля Целана
Матеріали уроку
Підсумковий тест
Тест
Тема 6. Людина та пошуки сенсу існування в прозі другої половини ХХ століття
Урок 26. Ернест Міллер Гемінґвей. «Старий і море»
Матеріали уроку
Урок 27. Образ Сантьяго. Символіка образів (риба, море, рибалка, хлопчик та ін.). Ознаки притчі в повісті
Матеріали уроку
Урок 28. Ґабріель Ґарсіа Маркес. «Стариган із крилами»
Матеріали уроку
Урок 29. «Стариган із крилами» Ґ. Маркеса. Відображення моральної деградації людства. Символічний зміст образу янгола
Матеріали уроку
Підсумковий тест
Тест
Тема 7. Література другої половини ХХ – початку ХХІ століття
Урок 30. Провідні тенденції в драматургії другої половини ХХ століття. Формування «театру абсурду» як явища театрального авангарду в 1950-1960-х рр., його провідні ознаки. Огляд здобутків митців («Гостина старої дами» Ф. Дюрренматта, «Санта-Крус» М. Фріша, «Носороги» Е. Йонеско, «Чекаючи на Годо» С. Беккета)
Матеріали уроку
Урок 31. Постмодернізм – одне із найяскравіших літературних явищ останніх десятиліть ХХ – початку ХХІ ст.
Матеріали уроку
Урок 32. Хуліо Кортасар «Менади»
Матеріали уроку
Урок 33. Хуліо Кортасар «Менади». Відображення сучасних соціальних, психологічних, етичних проблем у творі
Матеріали уроку
Підсумковий тест
Тест
Тема 8. Сучасна література в юнацькому читанні
Урок 34. Джон Майкл Грін. «Провина зірок»
Матеріали уроку
Урок 35. Образи головних героїв. Ідеї цінності життя. Символіка назви твору. Ліризм, іронічність оповіді
Матеріали уроку
Підсумковий тест
Тест
Річний тест
Річний тест
Тест