Онлайн-курс із зарубіжної літератури за програмою 9-го класу допоможе розібратися з теоретичними поняттями літератури, відкрити нові письменницькі імена та твори. У цьому курсі учні зможуть глибше зануритися в тексти світової літератури та поглянути на них з нових неочікуваних ракурсів.
Програма
Тема 2. Романтизм. Взаємодія романтизму і реалізму
- Взаємодія романтизму і реалізму в романі О.С. Пушкіна «Євгеній Онєгін».
- «Євгеній Онєгін». Зображення різних сфер життя. Художнє новаторство, образ автора
- Михайло Юрійович Лермонтов. Лірика («Сосна», «І нудно і сумно…», «На дорогу йду я в самотині…»).
- Особливості розвитку сюжету й композиції в романі «Герой нашого часу».
Тема 3. Реалізм
- Оноре де Бальзак. «Гобсек». Повість «Гобсек» у структурі «Людської комедії».
- Сюжетно-композиційні особливості твору. Багатогранність образу Гобсека.
- Микола Васильович Гоголь. Петербурзький етап життя і творчості письменника. «Ревізор».
- Образ Хлєстакова та його динаміка. Засоби комічного у творі. Специфіка художнього конфлікту й жанру п’єси.
Авторки курсу
Юлія Бондаренко
Вчителька української мови та літератури.
Випускниця Інституту української філології Національного педагогічного університету ім. М.П. Драгоманова. Протягом тривалого часу вчителювання поєднувала з роботою в медіа – працювала також журналістом, редактором і медіаекспертом. Авторка читацького щоденника для підлітків "Ч(ц)итати вголос".
Наразі працює в Службі освітнього омбудсмена, що займається захистом прав учасників освітнього процесу.
Обожнює книги, спілкування та пізнання нового. Вважає, що вивчення літератури в школі (і не лише літератури) має допомагати розуміти світ навколо і, насамперед, себе.
Алла Полторацька
Учителька зарубіжної літератури
Випускниця Ніжинського державного педагогічного університету імені М. В. Гоголя, отримала спеціальність «Педагогіка і методика середньої освіти. Українська мова та література». Практикує поєднання сучасних інтерактивних, інформаційно-комунікаційних технологій, проблемно-пошукової технології, родинного виховання, проєктної технології. Все це в комплексі сприяє розвитку ключових компетентностей здобувачів освіти.