Перейти до головного вмісту
-
-
Шаблон уроку (з офлайн доступом)
-
Шаблон річного оцінювання
-
Шаблон тематичного оцінювання
-
-
Урок 1. Захист життя під час обстрілів, бомбардувань. Шляхи і правила евакуації. Вибір надійного укриття. Як діяти під завалами. Практична робота. Відпрацювання алгоритмів пошуку надійного укриття та евакуації
-
Урок 2. Види техногенних аварій, які виникли внаслідок воєнних дій. Дії під час хімічної та радіаційної небезпеки
-
Урок 3. Види й ознаки вибухонебезпечних предметів Ідентифікація загроз: міни (протипіхотні, протитранспортні), боєприпаси (що не вибухнули), детонатори/підривники, саморобні вибухові пристрої та міни-пастки, набої. Практична робота. Відпрацювання навичок
-
Урок 4. Ознаки небезпечних територій. Правила поведінки під час виявлення вибухонебезпечних предметів або якщо опинились на замінованій території або стали свідком інциденту на мінному полі. Взаємодія з рятувальними службами
-
Урок 5. Визначення стану потерпілого. Домедична допомога у надзвичайних ситуаціях. Види кровотеч. Невідкладна допомога при кровотечах. Серцево-легенева реанімація.
Практична робота. Відпрацювання навичок надання невідкладної допомоги
-
Урок 6. Алгоритм рятування людей під час пожежі, з-під завалів
-
Урок 7. Невідкладна медична допомога при опіках, отруєнні чадним газом
-
Урок 8. Дозрівання мозку та емоції. Емоційні реакції в гострих стресових ситуаціях
-
Урок 9. Керування емоціями. Техніки самодопомоги. Практична робота. Відпрацювання технік психологічної самодопомоги в гострих стресових ситуаціях
-
Урок 10. Сучасне уявлення про здоров'я. Практична робота. Аналіз свого способу життя та особистих цілей
-
Урок 11. Взаємозв’язок фізичної, психічної, соціальної і духовної складових здоров’я. Чинники, що впливають на показники здоров’я населення
-
Урок 12. Сфери життя людини. Практична робота. Довгострокове планування з урахуванням важливих сфер життя
-
Тематичне оцінювання
-
-
Урок 13. Взаємозв’язок складових фізичного здоров’я
-
Урок 14. Рухова активність. Вплив рухової активності на благополуччя людини
-
Урок 15. Складові особистої гігієни. Гігієнічні процедури
-
Урок 16. Біологічні ритми і здоров’я. Значення сну в юнацькому віці
-
Урок 17. Харчування при різному фізичному навантаженні. Контроль за масою тіла. Практична робота. Розрахунок калорійності харчового раціону відповідно до енерговитрат організму
-
Урок 18. Моніторинг здоров’я. Практична робота. Експрес-оцінювання індивідуального рівня фізичного здоров’я
-
Тематичне оцінювання
-
-
Урок 19. Самореалізація у підлітковому та юнацькому віці. Складові самореалізації. Самопізнання і формування особистості. Самооцінка
-
Урок 20. Поняття та складові життєвого самовизначення
-
Урок 21. Критерії і мотиви для вибору професії. Сучасні професії. Дослідження ринку праці. Практична робота. Виявлення професійних схильностей
-
Урок 22. Природа та види емоцій. Емоційна зрілість. Саморегуляція. Методи самоконтролю
-
Урок 23. Умови ефективного навчання. Індивідуальні особливості сприйняття й навчання. Практична робота. Визначення індивідуального стилю навчання
-
Урок 24. Способи ефективного навчання й підготовки до іспитів, Державної підсумкової атестації. Планування часу. Практична робота. Відпрацювання навичок раціонального планування часу і підготовки до ДПА
-
Урок 25. Риси характеру. Чинники, від яких залежить характер людини
-
Урок 26. Роль життєвих цінностей у формуванні характеру. Цінності і якість життя. Моральний розвиток особистості. Самовиховання характеру
-
Тематичне оцінювання
-
-
Урок 27. Стосунки і рівні спілкування. Навички ефективного спілкування
-
Урок 28. Формування міжособистісних стосунків з дорослими й однолітками. Практична робота. Відпрацювання прийомів ефективного спілкування з дорослими й однолітками
-
Урок 29. Цінність родини. Чинники міцної родини. Готовність до сімейного життя. Практична робота. Визначення місця здоров’я в ієрархії власних життєвих цінностей
-
Урок 30. Стан репродуктивного здоров’я молоді в Україні. Запобігання захворюванням, що передаються статевим шляхом. Засоби контрацепції. Практична робота. Відпрацювання навичок отримання достовірної інформації про інфекційні та неінфекційні захворювання
-
Урок 31. Вплив психоактивних речовин на репродуктивне здоров’я. Профілактика вроджених вад. Практична робота. Ознайомлення з роботою установ, які надають соціально-психологічні та медичні послуги за місцем проживання
-
Урок 32. Значення моральних цінностей для профілактики ІПСШ. ВІЛ/СНІД: проблема людини і проблема людства. Протидія дискримінації ВІЛ-позитивних людей
-
Урок 33. Безпека як потреба людини. Види і рівні загроз. Заходи безпеки. Концепція національної безпеки України. Практична робота. Відпрацювання навичок оцінювання ризику на особистому рівні
-
Урок 34. Глобальні загрози, породжені діяльністю людини та їх вплив на здоров’я. Практична робота. Оцінювання екологічних небезпек за місцем проживання, що впливають на здоров’я громади
-
Урок 35. Розвиток екологічно доцільного мислення і поведінки, як складова формування здорового способу життя. Міжнародне екологічне право. Екологічне законодавство України
-
Урок 36. Інформаційне суспільство та сталий розвиток
-
Тематичне оцінювання
-
-
Річний тест