Інформатика. 8 клас
UIED
Програма курсу
Тема 1. Інформаційні системи
Урок 1. Кодування інформації. Біт і байт
Урок 2. Двійкова система числення
Урок 3. Архітектура комп’ютера
Урок 4. Периферійні пристрої
Урок 5. Архіви і резервні копії
Урок 6. Зловмисні програми та антивіруси
Урок 7. Ліцензії програмного забезпечення
Урок 8. Смартфон як інструмент досліджень
Урок 9. Штучний інтелект у навчанні
Тема 2. Програмування
Урок 10. Мова програмування і середовища розробки.
Урок 11. Змінні. Введення та виведення даних
Урок 12. Графічний інтерфейс
Урок 13. Текстове поле, мітка та кнопка
Урок 14. Розміщення та оформлення віджетів
Урок 15. Функції, обробка подій
Урок 16. Приклади алгоритмів з функціями
Урок 17. Алгоритміка прийняття рішень
Урок 18. Графіка у програмуванні
Урок 19. Створення простої відеогри. Частина 1
Урок 20. Створення простої відеогри. Частина 2
Тема 3. Обробка даних в електронних таблицях
Урок 21. Знайомство з табличним редактором
Урок 22. Збір даних та їх представлення у таблицях
Урок 23. Діаграми
Урок 24. Абсолютні і відносні посилання
Урок 25. Сортування та фільтрування
Урок 26. Функції у табличному редакторі
Урок 27. Зведені таблиці
Урок 28. Функція XLOOKUP()
Тема 4. Створення та публікація веб сторінок
Урок 29. Сайт і його дизайн. Створення сайту конструктором
Урок 30. Поняття HTML
Урок 31. Огляд тегів
Урок 32. Таблиці стилів
Урок 33. Різні види селекторів
Урок 34. Створення простого сайту за допомогою HTML, CSS і JavaScript. Частина 1
Урок 35. Створення простого сайту за допомогою HTML, CSS і JavaScript. Частина 2
Автори та авторки курсу
Ігор Балицький
Вчитель інформатики з 2004-го року. Закінчив Кленівську школу у Харківській області і Сковородинівський педагогічний університет у Харкові.
Вірить, що майбутнє — не за штучним, а за природнім інтелектом сучасного учнівства.
Катерина Росоха
Катерина Росоха — учитель-методист, iнформатик із досвідом понад 20 років. Працює в Харківському ліцеї №46. Автор навчальних матеріалів, популяризатор цифрової гігієни й здорового глузду при роботі з технологіями.
Любить алгоритми, які працюють, і учнів, які ставлять запитання "А навіщо це мені в житті?"
Методичний посібник
Методичні рекомендації підготовлені для вчителів інформатики з метою ефективного використання матеріалів платформи ВШО під час проведення уроків у 5–9 класах.
Завантажити

