linkedin
behance
facebook
instagram
odnoklassniki
twitter
vimeo
vk
youtube
logo-edx
Facebook
Instagram
Telegram
Viber
Facebook
Перейти до головного вмісту
Про проєкт
Як користуватися
How to use
Курси
Зареєструватися
Увійти
Курс
Програма
Про оцінювання
Українська мова. 5 клас - Структура курсу
Пошук по курсу
Пошук
Розгорнути всі
Шаблони
Урок (шаблон)
Матеріали уроку
Перш ніж розпочати навчання
Як користуватися платформою
Інструкція
Тема 5. Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія
Урок 1. Позначення звуків мовлення на письмі. Алфавіт (абетка, азбука).
Матеріали уроку
Урок 2. Співвідношення звуків і букв. Звукове значення букв я, ю, є, ї та щ.
Матеріали уроку
Урок 3. Склад. Наголос. Орфоепічний словник і словник наголосів
Матеріали уроку
Урок 4. Орфоепічна помилка (практично).
Матеріали уроку
Урок 5. Вимова наголошених і ненаголошених голосних. Ненаголошені голосні [е], [и], [о] в коренях слів
Матеріали уроку
Урок 6. Ненаголошені голосні, що не перевіряються наголосом.
Матеріали уроку
Урок 7. Позначення на письмі ненаголошених голосних [е], [и] та [о] перед складом з наголошеним [у] в коренях слів.
Матеріали уроку
Урок 8. Особливості будови розповіді та елементарного роздуму.
Матеріали уроку
Урок 9. Орфографічний словник. Орфограма. Орфографічна помилка, її умовне позначення.
Матеріали уроку
Урок 10. Вимова приголосних звуків. Уподібнення приголосних звуків.
Матеріали уроку
Урок 11. Вимова й правопис префіксів з-, с-, роз-, без-.
Матеріали уроку
Урок 12. Спрощення в групах приголосних
Матеріали уроку
Урок 13. Основні випадки чергування у – в, і – й, з – із – зі
Матеріали уроку
Урок 14. Основні правила переносу.
Матеріали уроку
Урок 15. Правила вживання знака м’якшення
Матеріали уроку
Урок 16. Правила вживання апострофа.
Матеріали уроку
Тема 5 (продовження). Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія
Урок 1. Найпоширеніші випадки чергування голосних і приголосних звуків. Чергування [о] – [а], [е] – [і], [е] – [и], [о], [е] з [і]; [и] – [і] після [ж], [ч], [ш], [шч]
Матеріали уроку
Урок 2. Чергування [и] – [і] після [ж], [ч], [ш], [шч] та [г], [к], [х] у коренях слів
Матеріали уроку
Урок 3. Чергування [г], [к], [х] – [ж], [ч], [ш] – [з′], [ц′], [с′]
Матеріали уроĸу
Урок 4. Узагальнення й систематизація вивченого з теми «Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія»
Матеріали уроĸу
Підсумковий тест
Тест
Тема 6. Відомості із синтаксису і пунктуації
Урок 5. Словосполучення. Відмінність словосполучення від слова й речення. Головне й залежне слово в словосполученні
Матеріали уроĸу
Урок 6. Речення, його граматична основа (підмет і присудок)
Матеріали уроку
Урок 7. Речення з одним головним членом
Матеріали уроку
Урок 8. Види речень за метою висловлювання, емоційним забарвленням: окличні й неокличні
Матеріали уроку
Урок 9. Пунктуаційна помилка та її умовне позначення
Матеріали уроку
Урок 10. Другорядні члени речення. Додаток
Матеріали уроку
Урок 11. Другорядні члени речення. Означення
Матеріали уроку
Урок 12. Другорядні члени речення. Обставина
Матеріали уроку
Урок 13. Речення з однорідними членами (без сполучників та зі сполучниками а, але, і)
Матеріали уроку
Урок 14. Кома між однорідними членами
Матеріали уроку
Урок 15. Узагальнювальне слово при однорідних членах речення. Двокрапка й тире при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами
Матеріали уроку
Урок 16. Розділові при однорідних членах речення. Тренувальні вправи
Матеріали уроку
Урок 17. Звертання. Непоширені й поширені звертання
Матеріали уроку
Урок 18. Розділові знаки при звертанні
Матеріали уроку
Урок 19. Ознайомлення з найбільш уживаними вставними словами
Матеріали уроку
Урок 20. Виділення вставних слів на письмі комами
Матеріали уроку