-
-
Урок 3. Провідна роль поезії у 1920-ті роки. Павло Тичина. Основне з життя і творчості поета, трагізм його долі
-
Урок 4. Феномен «кларнетизму». Вітаїстичність як наскрізна оптимістична тональність у поезіях П. Тичини «Арфами, арфами…», «О панно Інно…», «Ви знаєте, як липа шелестить…»
-
Урок 5. Художнє відтворення національно-визвольного пробудження народу в поезіях П. Тичини «Пам’яті тридцяти», «Одчиняйте двері…»
-
Урок 6. Євген Плужник, його творча біографія
-
Урок 7. Сповідальність, ліричність, філософічність лірики «Вчись у природи творчого спокою…», «Ніч… а човен – як срібний птах.!..»
-
-
-
Урок 8. Творче кредо групи «київських неокласиків», орієнтація на традицію, класичну форму вірша
-
Урок 9. Різногранний творчий шлях Максима Рильського
-
Урок 10. Мотиви пошуків душевної рівноваги, краси в поезії М. Рильського «Солодкий світ» (оглядово). Сонет «У теплі дні збирання винограду» – вишуканий зразок неокласичної інтимної лірики
-
-
-
Урок 3. Автономність, відкритість зарубіжним традиціям і новітнім процесам, розвиток української літератури в Західній Україні до 1939 р.
-
Урок 4. Життєвий і творчий шлях Богдана-Ігоря Антонича.
-
Урок 5. Аполітичність, наскрізна життєствердність, метафоричність і міфологізм у поезіях «Зелена Євангелія», «Різдво» .
-
Урок 6. Життя і творчість Осипа Турянського. «Поза межами болю» – поема в прозі що хвилює, єднає людські серця.
-
Урок 7. Умовність зображення в поемі О. Турянського «Поза межами болю». Загальнолюдські мотиви й гуманістичні цінності в ній.
-
Урок 8. Урок позакласного читання.
-
Підсумковий тест (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений
-
-
-
Урок 9. Література письменників-емігрантів. «Празька школа» української поезії. Творчість Євгена Маланюка.
-
Урок 10. Творчість Євгена Маланюка
-
Урок 11. Художнє осмислення героїчної і трагічної історії України, оптимістичний висновок про її майбутнє у вірші «Уривок з поеми»
-
Урок 12. «Напис на руїні» Є. Маланюка – ліричний роздум про призначення поезії
-
Урок 13. Основні віхи життя і творчості Івана Багряного.
-
Урок 14. «Тигролови». Вольовий характер Григорія Многогрішного
-
Урок 15. Родина Сірків, майор Медвин. Символіка роману
-
Урок 16. Участь українських письменників у Другій світовій війні. Засилля соцреалізму в мистецтві повоєнного періоду. Творча біографія Олександра Довженка
-
Підсумковий тест
-
-
-
Урок 1. «Щоденник» – джерело історії життя О. Довженка і трагічної доби
-
Урок 2. Автобіографічна основа, сповідальність кіноповісті О. Довженка «Зачарована Десна». Історія написання кіноповісті
-
Урок 3. Два ліричні герої в кіноповісті О. Довженка «Зачарована Десна»: малий Сашко і зрілий митець. Морально-етичні проблеми кіноповісті
-
Урок 4. Життєпис Олеся Гончара
-
Урок 5. Мрії і дійсність у новелі «Модри Камень». Романтична ідея кохання, що перемагає смерть
-
Підсумковий тест
-
-
-
Урок 6. Нова хвиля відродження української літератури на початку 1960-х років. Ідейно-стильове розмаїття, тематична й формотворча новизна творчості «шістдесятників»
-
Урок 7. Життя і творчість Василя Симоненка
-
Урок 8. Поезії В. Симоненка «Задивляюсь у твої зіниці…», «Я…»
-
Урок 9. Основні відомості про поета Д. Павличка
-
Урок 10. Поезії Д. Павличка «Два кольори», «Я стужився, мила, за тобою…»
-
Урок 11. Життєпис Івана Драча
-
Урок 12. «Балада про соняшник» І. Драча – поетичний роздум про суть мистецтва, процес творчості. Символічність образів соняшника, сонця
-
Урок 13. Микола Вінграновський. Життєвий і творчий шлях
-
Урок 14. Глибокі переживання ліричного героя поезії «У синьому небі я висіяв ліс». Символічна кольористика твору
-
Урок 15. Життєпис Григора Тютюнника
-
Урок 16. Тема «любовного трикутника» в новелі Гр. Тютюнника «Три зозулі з поклоном». Образ любові як християнської цінності
-
Урок 17. Зміщення часових площин як художній засіб у новелі Гр. Тютюнника «Три зозулі з поклоном». Роль художньої деталі в новелі
-
Урок 18. Творчий шлях Ліни Костенко. Особливості індивідуального стилю поетеси
-
Урок 19. Поезії «Страшні слова, коли вони мовчать…», «Хай буде легко. Дотиком пера…» Л. Костенко. Ліричні роздуми про значення слова в житті людини, суть мистецтва, його роль у суспільстві
-
Урок 20. Поезії Л. Костенко «Недумано, негадано…», «По сей день Посейдон посідає свій трон…»
-
-
-
Урок 26. Роман у віршах Л. Костенко «Маруся Чурай». Духовне життя нації крізь призму нещасливого кохання
-
Урок 27. Л. Костенко «Маруся Чурай». Центральні проблеми: митець і суспільство, індивідуальна свобода людини
-
Урок 28. Огляд життя і творчості Василя Стуса
-
Урок 29. Василь Стус. «Крізь сотні сумніві я йду до тебе…»
-
Урок 30. В. Стус. «Господи, гніву пречистого…»
-