linkedin
behance
facebook
instagram
odnoklassniki
twitter
vimeo
vk
youtube
logo-edx
Facebook
Instagram
Telegram
Viber
Facebook
Перейти до головного вмісту
Про проєкт
Як користуватися
How to use
Курси
Зареєструватися
Увійти
Курс
Українська література. 8 клас - Структура курсу
Пошук по курсу
Пошук
Розгорнути всі
Шаблони
Шаблон уроку (новий)
Матеріали уроку
Шаблон підсумкового тесту
Тест
Шаблон річного тесту
Тест
Тема 1. Вступ
Урок 1. Художня література як одна з форм духовної діяльності людини. Функції художньої літератури. Багатозначність художнього образу. Різновиди образів. Аналіз художнього твору. Частина 1
Матеріали уроку
Урок 2. Художня література як одна з форм духовної діяльності людини. Функції художньої літератури. Багатозначність художнього образу. Різновиди образів. Аналіз художнього твору. Частина 2
Матеріали уроку
Підсумковий тест
Тест
Тема 2. Усна народна творчість
Урок 3. Пісні про звитяжну боротьбу козаків з турецько-татарськими нападниками. «Зажурилась Україна», «Та, ой, як крикнув же козак Сірко». Частина 1
Матеріали уроку
Урок 4. Пісні про звитяжну боротьбу козаків з турецько-татарськими нападниками. «Зажурилась Україна», «Та, ой, як крикнув же козак Сірко». Частина 2
Матеріали уроку
Урок 5. Пісні про боротьбу проти соціального та національного гніту: «Ой, Морозе, Морозенку», «Максим козак Залізняк», «Чи не той то Хміль», «За Сибіром сонце сходить». Частина 1
Матеріали уроку
Урок 6. Пісні про боротьбу проти соціального та національного гніту: «Ой, Морозе, Морозенку», «Максим козак Залізняк», «Чи не той то Хміль», «За Сибіром сонце сходить». Частина 2
Матеріали уроку
Урок 7. Маруся Чурай – легендарна поетеса з Полтави. Трагічна історія її життя. «Засвіт встали козаченьки». Частина 1
Матеріали уроку
Урок 8. Маруся Чурай – легендарна поетеса з Полтави. Трагічна історія її життя. «Засвіт встали козаченьки». Частина 2
Матеріали уроку
Урок 9. Пісні, що стали народними. Їхня популярність, фольклорна основа, народнопоетичні образи. «Віють вітри, віють буйні», «Ой не ходи, Грицю...». Частина 1
Матеріали уроку
Урок 10. Пісні, що стали народними. Їхня популярність, фольклорна основа, народнопоетичні образи. «Віють вітри, віють буйні», «Ой не ходи, Грицю...». Частина 2
Матеріали уроку
Урок 11. Героїчний епос українського народу. Різновиди дум. Кобзарі та лірники – виконавці народних дум. Сучасні виконавці (урок 1)
Матеріали уроку
Урок 12. Героїчний епос українського народу. Різновиди дум. Кобзарі та лірники – виконавці народних дум. Сучасні виконавці (урок 2)
Матеріали уроку
Урок 13. Дума «Маруся Богуславка»
Матеріали уроку
Підсумковий тест
Тест
Тема 3. Світ української поезії
Урок 14. Тарас Шевченко. Життєпис поета (участь у Кирило-Мефодіївському братстві, арешт, перебування в казематі, заслання). Частина 1
Матеріали уроку
Урок 15. Тарас Шевченко. Життєпис поета (участь у Кирило-Мефодіївському братстві, арешт, перебування в казематі, заслання). Частина 2
Матеріали уроку
Урок 16. Тарас Шевченко. Життєпис поета (участь у Кирило-Мефодіївському братстві, арешт, перебування в казематі, заслання). Частина 3
Матеріали уроку
Урок 17. Роздуми автора про власну долю, долю України, плинність, скороминущість життя людини на землі, про її долю. «Думи мої, думи мої...» (1847)
Матеріали уроку
Урок 18. Фольклорні мотиви поезії «Ой три шляхи широкії»
Матеріали уроку
Урок 19. Тарас Шевченко «Мені однаково, чи буду», усвідомлення власної місії поета
Матеріали уроку
Урок 20. Леся Українка. Життя поетеси, її мужність і сила духу. Частина 1
Матеріали уроку
Урок 21. Леся Українка. Життя поетеси, її мужність і сила духу. Частина 2
Матеріали уроку
Урок 22. Леся Українка. Життя поетеси, її мужність і сила духу. Частина 3
Матеріали уроку
Урок 23. Леся Українка. Життя поетеси, її мужність і силу духу. Потужне ліричне начало, романтичність, волелюбність, оптимізм, мрія і дійсність як провідні мотиви. Тема гармонійного єднання людини з природою в поезії «Давня весна»
Матеріали уроку
Урок 24. Леся Українка. «Хотіла б я піснею стати...» – зразок ліричної мініатюри
Матеріали уроку
Урок 25. Ідея вільної творчості, вільнолюбства людини. Проблеми й мотиви: роль митця в суспільстві, служіння музі й народові, суть людського щастя, вдячності (ліро-епічна поема Лесі Українки «Давня казка»)
Матеріали уроку
Урок 26. Леся Українка. «Давня казка». Проблеми і мотиви. Порівняння образів Поета і Бертольда
Матеріали уроку
Урок 27. Володимир Сосюра. Патріотичні, інтимні, пейзажні мотиви його творів. «Любіть Україну!». Любов до Батьківщини як важливий складник життя людини
Матеріали уроку
Урок 28. Володимир Сосюра. «Васильки» — зразок інтимної лірики. Щирість ліричного самовираження в поезії «Осінь» («Облітають квіти, обриває вітер...»)
Матеріали уроку
Урок 29. Володимир Підпалий. «...Бачиш: між трав зелених...». Ідея гуманізму, людяності, бережливого ставлення до природи. Багатозначність і змістова глибина художніх образів («Зимовий етюд»)
Матеріали уроку
Урок 30. Василь Голобородько. Самобутня постать поета в українській літературі. Наскрізний патріотизм, філософічність, фольклорна основа його поезій, народознавчі аспекти. «З дитинства: дощ» («Я уплетений...»), «Наша мова», «Теплі слова»
Матеріали уроку
Урок 31. Розмаїття сучасної лірики. Василь Герасим’юк. «Чоловічий танець»
Матеріали уроку
Урок 32. Іван Малкович «З янголом на плечі», «З нічних молитов»
Матеріали уроку
Урок 33. Анатолій Мойсієнко. «Жовтень жовті жолуді» як зразок філософії природи – єдність із людиною
Матеріали уроку
Урок 34. Ігор Павлюк. «Дівчинка» «Вертатись пізно», «Асоціації»
Матеріали уроку
Урок 35. Галина Кирпа. «Мій ангел такий маленький...», «Коли до вас темної ночі...»
Матеріали уроку
Підсумковий тест
Тест
Тема 4. Національна драма
Урок 36. І. Карпенко-Карий. Короткі відомості про життя і творчість видатного українського драматурга XIX ст. Театр «корифеїв».
Матеріали уроку
Урок 37. І. Карпенко-Карий. Трагікомедія «Сто тисяч»
Матеріали уроку
Урок 38. Іван Карпенко-Карий. Трагікомедія «Сто тисяч». Проблема бездуховності людини, засліпленої прагненням до наживи. Засоби сатиричного змалювання
Матеріали уроку
Урок 39. І. Карпенко-Карий. «Сто тисяч». Характеристика дійових осіб твору
Матеріали уроку
Підсумковий тест
Тест
Тема 5. З української прози
Урок 40. Михайло Коцюбинський. Коротко про письменника
Матеріали уроку
Урок 41. Михайло Коцюбинський. «Дорогою ціною». Пригодницький, романтичний сюжет повісті. Вічний тип шукача правди
Матеріали уроку
Урок 42. Михайло Коцюбинський. «Дорогою ціною». Проблема волі людини та можливостей її здобуття. Втеча Остапа й Соломії з кріпацької неволі – протест проти будь-якого насильства над людиною
Матеріали уроку
Урок 43. Михайло Коцюбинський. «Дорогою ціною». Кохання Остапа й Соломії як центральний мотив у творі. Його непереможна сила, що рухає вчинками, поведінкою, вибором героїв
Матеріали уроку
Урок 44. Михайло Коцюбинський. «Дорогою ціною». Час і вічність у повісті, символічні образи
Матеріали уроку
Урок 45. Олександр Довженко. Видатний український кінорежисер і письменник
Матеріали уроку
Урок 46. Олександр Довженко. Його оповідання про один із періодів Другої світової війни
Матеріали уроку
Урок 47. Олександр Довженко. «Ніч перед боєм» – твір про героїзм, самовідданість, патріотичні почуття українців. Образи діда Платона і діда Савки. Їхній моральний урок для солдатів
Матеріали уроку
Урок 48. Ніна Бічуя. «Шпага Славка Беркути». Повість про школу й проблеми дорослішання, про роль батьків у вихованні дітей та їхньому дозвіллі
Матеріали уроку
Урок 49. Ніна Бічуя. «Шпага Славка Беркути». «Максимальне навантаження» як вияв моральності та відповідальності в житті. Проблема особистості в сучасному світі. Особливості композиції твору
Матеріали уроку
Урок 50. Володимир Дрозд. «Білий кінь Шептало». Проблема свободи і неволі, особистості й натовпу, дійсності та мрії, людини в суспільстві, її знеособлення
Матеріали уроку
Урок 51. Володимир Дрозд. «Білий кінь Шептало». Алегоричність образу коня Шептала. Уміння зберегти власну індивідуальність у сучасному світі
Матеріали уроку
Урок 52. Юрій Винничук. «Місце для дракона» — повість-казка про сучасний світ, у якому й досі живуть «драконячі закони». Парадокс: дракон Грицько – поет і християнин
Матеріали уроку
Урок 53. Юрій Винничук. «Місце для дракона». Підтекст твору, алегоричність образів дракона Грицька, Пустельника та князя. Проблематика твору: роздуми про добро і зло, вірність і зраду, доцільність самопожертви
Матеріали уроку
Підсумковий тест
Тест
Тема 6. Український гумор
Урок 54. Валентин Чемерис. «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання». Гумористична повість про життя і пригоди школярів: дружбу і перше кохання, вірність і перший поцілунок, дуель і перше побачення
Матеріали уроку
Урок 55. Валентин Чемерис. «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання». Дитячі проблеми в дорослому житті, передані засобами гумору
Матеріали уроку
Урок 56. Валентин Чемерис. «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання». Характеристика образів Вітька Горобця, Федька Котигорошка, Галі Козачок
Матеріали уроку
Урок 57. Література рідного краю. Частина 1
Матеріали уроку
Урок 58. Література рідного краю. Частина 2
Матеріали уроку
Урок 59. Література рідного краю. Частина 3
Матеріали уроку
Урок 60. Література рідного краю. Частина 4
Матеріали уроку
Урок 61. Позакласне читання. Частина 1
Матеріали уроку
Урок 62. Позакласне читання. Частина 2
Матеріали уроку
Урок 63. Позакласне читання. Частина 3
Матеріали уроку
Урок 64. Позакласне читання. Частина 4
Матеріали уроку
Урок 65. Розвиток мовлення. Частина 1
Матеріали уроку
Урок 66. Розвиток мовлення. Частина 2
Матеріали уроку
Урок 67. Розвиток мовлення. Частина 3
Матеріали уроку
Урок 68. Розвиток мовлення. Частина 4
Матеріали уроку
Урок 69. Підсумковий урок. Частина 1
Матеріали уроку
Урок 70. Підсумковий урок. Частина 2
Матеріали уроку
Підсумковий тест
Тест
Річний тест
Річний тест
Тест