linkedin behance facebook instagram odnoklassniki twitter vimeo vk youtube logo-edx Facebook Instagram Telegram Viber Facebook
Перейти до головного вмісту

Початкова школа. Навчально-методичні матеріали для вчителів з предметів українознавчого компонента за курс 2 класу

UIED

Навчально-методичні матеріали для вчителів початкових класів із предметів українознавчого компонента.

Короткий опис курсу

Навчально-методичні матеріали містять 340 унікальних методичних комплектів, призначених для проведення уроків інтегрованого курсу мовно-літературної,  громадянської та історичної освітніх галузей та 8 комплектів діагностувальних робіт для підсумкового оцінювання наприкінці кожного семестру в межах проєкту «Українознавчий компонент» для здобувачів початкової освіти. 

Розширений опис курсу

Навчально-методичні матеріали містять 340 унікальних методичних комплектів для  уроків інтегрованого курсу мовно-літературної, громадянської та історичної освітніх галузей та 8 комплектів діагностичних робіт для підсумкового оцінювання наприкінці кожного семестру в межах проєкту «Українознавчий компонент» для здобувачів початкової освіти. 

Метою інтегрованого курсу є формування в здобувачів початкової освіти ключової компетентності «Вільне володіння державною мовою» у взаємозвʼязку з іншими ключовими компетентностями, що забезпечує розвиток дитини як українськомовної особистості й носія української ідентичності; формування здатності спілкуватися українською мовою в особистому і суспільному житті.

Інтегрований курс також передбачає розвиток наскрізних умінь: уміння критично та системно мислити, співпрацювати з іншими людьми, розв’язувати проблеми, приймати рішення, оцінювати ризики, конструктивно керувати емоціями, проявляти ініціативність, читати з розумінням, діяти творчо, висловлювати власну думку, усно та письмово логічно обґрунтовувати позицію.

Матеріали, що охоплюють зміст мовно-літературної, громадянської та історичної освітніх галузей, реалізують інтегрований підхід до викладання змісту вказаних галузей і відповідають Державному стандарту початкової освіти, чинним типовим освітнім програмам НУШ для 1–2 та 3–4 класів, віковим особливостям здобувачів освіти.

Кожен комплект містить план-конспект, презентаційні матеріали для синхронної роботи онлайн, інтерактивні завдання, а також матеріали для самостійного виконання, тому є повноцінним освітнім інструментом для вчителя й учня. У курсі також подані підсумкові діагностувальні роботи за 1 та 2 семестр для кожного класу. 

За потреби вчительство може адаптувати методичні комплекти відповідно до потреб класу.

Концепція і методичний супровід:

Галина Нікішина, методистка з початкової освіти ГО «Вчися», методистка  відділу підсумкових оцінювань у сфері початкової освіти Українського центру оцінювання якості освіти, співавторка державного стандарту початкової освіти; 

Ольга Романюк, завідувачка відділу раннього розвитку, дошкільної та початкової освіти, старша викладачка кафедри педагогіки, психології та менеджменту освіти Комунального навчального закладу Київської обласної ради «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів», співавторка державних стандартів дошкільної та початкової освіти.

Науковий супровід:

Людмила Шкарбан, методистка відділу сертифікації педагогічних працівників Українського центру оцінювання якості освіти, кандидатка педагогічних наук;
Ірина Старагіна, експертка Офісу впровадження НУШ, співавторка державних стандартів початкової освіти, кандидатка психологічних наук.

Зареєструватися на курс