-
-
Цей елемент курсу перевірений
-
Цей елемент курсу перевірений
-
Цей елемент курсу перевірений
-
Анонс
-
А є логіка у появі систем числення?
-
Тест 1
-
Переведення з будь-якої системи числення в десяткову
-
Тест 2
-
Лише 2 цифри? І що з ними можна робити?
-
Тест 3
-
Переведення з 10 системи числення у двійкову
-
Тест 4
-
Увесь світ від 0 до 7
-
Тест 5
-
Як перейти з двійкової у вісімкову і навпаки?
-
Тест 6
-
Коли не вистачає цифр (16 система числення)
-
Тест 7
-
Як перейти з 2 у 16?
-
Тест 8
-
Підсумуємо
-
-
Цей елемент курсу перевірений
-
Цей елемент курсу перевірений
-
Анонс
-
Етапи розвитку засобів опрацювання інформаційних об’єктів
-
Тест 1
-
Механічний етап
-
Тест 2
-
Що може об’єднувати музичний інструмент, ткацький верстат та рахунковий пристрій?
-
Тест 3
-
Аналітична машина Беббіджа
-
Тест 4
-
Від салонної гри до штучного інтелекту
-
Форум
-
Закон Мура
-
Покоління електронних обчислювальних машин (ЕОМ)
-
Альтернативні комп’ютери — комп’ютери майбутнього?
-
Прагнути більшого
-
Тест 8
-
-
-
-
Цей елемент курсу перевірений
-
Анонс
-
Дезінформація. Фейки. Фейкові новини
-
Тест 1
-
Хто і навіщо створює фейки?
-
Тест 2
-
Якими можуть бути фейкові новини?
-
Завдання 3
-
Як розпізнати фейки?
-
Завдання 4
-
Приклади фактів та фейків
-
Тест 5
-
Нами маніпулюють?
-
Чи правдива світлина?
-
Завдання 6
-
Як розпізнати маніпуляції?
-
Завдання 7
-
Як протидіяти дезінформації?
-
Тест 7
-
Прагнути більшого
-
-
Цей елемент курсу перевірений
-
Анонс
-
Інформаційні загрози як технології впливу на особистість
-
Завдання 1
-
Загрози соціальних мереж
-
Тест 2
-
Протидія загрозам у соціальних мережах
-
Тест 3
-
Протидія кібербулінгу
-
Тест 4
-
Кібербулінг — хто є хто?
-
Тест 5
-
Чарівне дзеркало
-
Завдання 6
-
Медіаграмотність — суперсила сучасності
-
Завдання 7
-
Прагнути більшого
-
-
Цей елемент курсу перевірений
-
-
-
Цей елемент курсу перевірений
-
Цей елемент курсу перевірений
-
Цей елемент курсу перевірений
-
Анонс
-
Сторінка 1. З чого складається електронний документ?
-
Сторінка 2. Створюємо колонтитули за допомогою текстового процесора Word
-
Сторінка 3. Колонтитули у хмарах
-
Сторінка 4. Нумеруємо сторінки: у десктопі та хмарах
-
Сторінка 5. Створюємо автоматичний зміст
-
Сторінка 6. Створюємо список ілюстрацій
-
Сторінка 7. Попрактикуймося
-
Сторінка 8. Підсумуємо
-
-
Цей елемент курсу перевірений
-
Цей елемент курсу перевірений
-
Цей елемент курсу перевірений
-
Цей елемент курсу перевірений
-
Цей елемент курсу перевірений
-
Цей елемент курсу перевірений
-
Цей елемент курсу перевірений
-
-
Анонс
-
1. Мільярд сайтів — це багато?
-
Завдання 1
-
2. Бургер і теґи
-
3. Знайомтесь: HTML-чоловічок
-
Тест 3
-
4. Онлайн-інструменти для створення вебсторінок VS десктоп
-
Завдання 4
-
5. Заголовки бувають різними
-
6. Нам потрібен текст!
-
7. Чи можуть бути властивості у команд?
-
8. Списки
-
9. Навігація без карт
-
10. Наповнюємо сайт рибою
-
Комплексне завдання
-
-
Цей елемент курсу перевірений
-
-
-
-
-
Цей елемент курсу перевірений
-
Анонс
-
1. Мова програмування Python
-
2. Чому саме Python?
-
Тест 2
-
3. Напрями використання Python
-
Тест 3
-
4. Python: як почати працювати
-
5. "Hello, World!"
-
6. Символьні малюнки кодом
-
7. Дані та змінні
-
8. Уведення даних в програмі
-
9. Оптимізація по-пайтонівськи, або як скоротити код
-
10. Діалог з користувачем
-
11. Пишемо програми
-
-
Цей елемент курсу перевірений
-
Цей елемент курсу перевірений
-
Анонс
-
1. Давні цивілізації
-
2. Умови
-
3. Умовний оператор IF
-
4. Відступи
-
Тест 2
-
5. Повна форма розгалуження IF ELSE
-
Завдання 5
-
6. IF - ELIF - ELSE
-
Завдання 6
-
7. Складені умови з логічними операторами and, or, not
-
Тест 7
-
8. Побудова моделі
-
9. Прагнути більшого - дерево рішень
-
Завдання 9
-
10. Самоаналіз
-
11. Пишемо програми
-
-
Цей елемент курсу перевірений
-
Цей елемент курсу перевірений
-
Цей елемент курсу перевірений
-
Цей елемент курсу перевірений
-
Цей елемент курсу перевірений
-
-
Анонс
-
1. Бібліотеки в мовах програмування
-
Завдання 1
-
2. Випадковість у Python
-
Завдання 2
-
3. Більше випадковостей
-
Завдання 3
-
4. Додамо випадковості?
-
Завдання 4
-
5. Ще більше випадковостей
-
Завдання 5
-
6. Випадкові числа в ігрових сюжетах
-
Завдання 6
-
7. Гра «Вгадай число»
-
Завдання 7
-
8. Більше можливостей
-
Завдання 8
-
Підсумуємо
-
-
Цей елемент курсу перевірений
-
Цей елемент курсу перевірений
-
-
-
Цей елемент курсу перевірений
-
Цей елемент курсу перевірений
-
Цей елемент курсу перевірений
-