linkedin behance facebook instagram odnoklassniki twitter vimeo vk youtube logo-edx Facebook Instagram Telegram Viber Facebook
Перейти до головного вмісту

Англійська мова НУШ 5, 6 клас

UIED

Програма

ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО У 4 КЛАСІ

1. Повторення вивченого лексичного та граматичного матеріалу (частина 1).

2. Повторення вивченого лексичного та граматичного матеріалу (частина 2).

 

Я, МОЯ РОДИНА, МОЇ ДРУЗІ. Близькі та далекі родичі. Професії батьків. Друзі та їхні уподобання. Риси характеру. Pronoun: possessive. Noun: possessive case. ‘Ing’ forms of verbs as nouns to refer to activities (e.g. swimming)

3. Введення лексичних одиниць, аудіювання.

4. Опрацювання лексичних одиниць у простих реченнях (рівень висловлення), введення та опрацювання граматичних структур.

5. Опрацювання лексичних одиниць у простих реченнях (рівень висловлення), введення та опрацювання граматичних структур.

6. Опрацювання лексичних одиниць та граматичних структур в мінідіалогах.

7. Розвиток умінь аудіювання.

8. Розвиток умінь читання.

9. Усна мовленнєва взаємодія (монолог).

10. Усна мовленнєва взаємодія (діалог).

11. Письмова мовленнєва взаємодія (письмове повідомлення, творча робота).

12. Проєктна робота.

 

МІЙ ДІМ. Кімнати, меблі, речі в кімнатах. Домашні обов'язки. Verb: There is/ There are (affirmative, negative, questions). Present simple (affirmative, negative, questions); with adverbs of indefinite frequency.

13. Введення лексичних одиниць, аудіювання.

15. Введення лексичних одиниць, аудіювання.

14. Опрацювання лексичних одиниць у простих реченнях (рівень висловлення), введення та опрацювання граматичних структур.

16. Опрацювання лексичних одиниць у простих реченнях (рівень висловлення), введення та опрацювання граматичних структур.

17. Опрацювання лексичних одиниць та граматичних структур в мінідіалогах.

18. Опрацювання лексичних одиниць та граматичних структур в мінідіалогах.

19. Розвиток умінь аудіювання.

20. Розвиток умінь читання.

21. Усна мовленнєва взаємодія (монолог).

22. Усна мовленнєва взаємодія (діалог).

23. Письмова мовленнєва взаємодія (письмове повідомлення, творча робота).

24. Проєктна робота.

 

ОДЯГ. Сезонний одяг, аксесуари, зовнішність. Pronouns: demonstrative (this, that, these, those); Verb: Present Continuous (affirmative, negative, questions).

25. Введення лексичних одиниць, аудіювання.

26. Опрацювання лексичних одиниць у простих реченнях (рівень висловлення), введення та опрацювання граматичних структур.

27. Опрацювання лексичних одиниць та граматичних структур в мінідіалогах.

28. Опрацювання лексичних одиниць у простих реченнях (рівень висловлення), введення та опрацювання граматичних структур.

29. Розвиток умінь аудіювання.

30. Розвиток умінь читання.

31. Усна мовленнєва взаємодія (монолог).

32. Усна мовленнєва взаємодія (діалог).

 

СВЯТА І ТРАДИЦІЇ. Календар свят в Україні та країнах виучуваної мови. Традиції святкування.Verb: Present Perfect (affirmative, negative, questions) . Adverbs of time (yet/already).

33. Опрацювання лексичних одиниць та граматичних структур в мінідіалогах.

34. Усна мовленнєва взаємодія (монолог).

 

НАВКОЛИШНЄ СЕРЕДОВИЩЕ. Природні та штучні екосистеми. Клімат та погодні умови. Дикі та свійські тварини. Adjective: comparative and superlative forms of regular and irregular adjectives. Nouns: regular and irregular plurals.

1. Введення лексичних одиниць, аудіювання.

2. Введення лексичних одиниць, аудіювання.

3. Опрацювання лексичних одиниць у простих реченнях (рівень висловлення), введення та опрацювання граматичних структур.

4. Опрацювання лексичних одиниць у простих реченнях (рівень висловлення), введення та опрацювання граматичних структур.

5. Опрацювання лексичних одиниць та граматичних структур в мінідіалогах.

6. Розвиток умінь аудіювання.

7. Розвиток умінь читання.

8. Усна мовленнєва взаємодія (монолог).

9. Усна мовленнєва взаємодія (діалог).

10. Письмова мовленнєва взаємодія (письмове повідомлення, творча робота).

11. Проєктна робота.

 

ШКІЛЬНЕ ЖИТТЯ. Розклад уроків. Цифрові пристрої у навчанні. Урок іноземної мови. Види діяльності на уроці. Verb: have got /haven't got. Past Simple VS Present Perfect. Modality: must/mustn't can/can't, may, might, should.

12. Опрацювання лексичних одиниць та граматичних структур в мінідіалогах.

13. Розвиток умінь аудіювання.

14. Розвиток умінь читання.

 

СПОРТ. Види спортивних ігор, спортивні знаряддя. Особисті уподобання. Поради щодо здорового способу життя. Articles: indefinite, definite, zero. Adverbs of manner.

15. Усна мовленнєва взаємодія (діалог).

16. Проєктна робота.

 

СВІТ НАВКОЛО МЕНЕ. Моє рідне місто/село. Місцезнаходження. Основні історичні та культурні відомості. Prepositions of place: in/ at/ behind/ under/ inside/ outside/above/below/near. Adverbs of time (yesterday, last, ago).

17. Опрацювання лексичних одиниць у простих реченнях (рівень висловлення), введення та опрацювання граматичних структур.

18. Проєктна робота.

 

ХОБІ ТА ДОЗВІЛЛЯ. Види діяльності у вільний час.Мої захоплення. Цифрові пристрої, інтернет та телебачення. Плани на канікули. Verb: Future Simple (affirmative with ‘will’), Present Continuous, "to be going to" future arrangements, plans; Adverbs of sequencing.

19. Введення лексичних одиниць, аудіювання.

20. Введення лексичних одиниць, аудіювання.

21. Опрацювання лексичних одиниць у простих реченнях (рівень висловлення), введення та опрацювання граматичних структур.

22. Опрацювання лексичних одиниць у простих реченнях (рівень висловлення), введення та опрацювання граматичних структур.

23. Опрацювання лексичних одиниць та граматичних структур в мінідіалогах.

24. Опрацювання лексичних одиниць та граматичних структур в мінідіалогах.

25. Розвиток умінь аудіювання.

26. Розвиток умінь читання.

27. Усна мовленнєва взаємодія (монолог).

28. Усна мовленнєва взаємодія (діалог).

29. Письмова мовленнєва взаємодія (письмове повідомлення, творча робота).

30. Письмова мовленнєва взаємодія (письмове повідомлення, творча робота).

31. Проєктна робота.

 

УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ

32. Повторення вивченого лексичного та граматичного матеріалу (частина 1).

33. Повторення вивченого лексичного та граматичного матеріалу (частина 2).

34. Повторення вивченого лексичного та граматичного матеріалу (частина 3).

 

Автори та авторки


Ксенія Мойсеєнко

Координатор англомовних освітніх проєктів. Розробила програму вивчення навчальних предметів англійською мовою для однієї з білінгвальних шкіл Києва. Впроваджувала досвід носіїв мови на уроках англійської. Адаптувала європейські навчальні програми для українських шкіл.

Зареєструватися на курс