linkedin behance facebook instagram odnoklassniki twitter vimeo vk youtube logo-edx Facebook Instagram Telegram Viber Facebook
Перейти до головного вмісту

Англійська мова НУШ 5, 6 клас

UIED

Програма курсу

 

Повторення вивченого у 4 класі

Урок 1. Повторення вивченого лексичного та граматичного матеріалу (частина 1)

Урок 2. Повторення вивченого лексичного та граматичного матеріалу (частина 2)

Тема 1. Я, моя родина, мої друзі. Близькі та далекі родичі. Професії батьків. Друзі та їхні уподобання. Риси характеру. Pronoun: possessive. Noun: possessive case. ‘Ing’ forms of verbs as nouns to refer to activities (e.g. swimming)

Урок 3. Введення лексичних одиниць, аудіювання

Урок 4. Опрацювання лексичних одиниць у простих реченнях (рівень висловлення), введення та опрацювання граматичних структур

Урок 5. Опрацювання лексичних одиниць у простих реченнях (рівень висловлення), введення та опрацювання граматичних структур

Урок 6. Опрацювання лексичних одиниць та граматичних структур в мінідіалогах

Урок 7. Розвиток умінь аудіювання

Урок 8. Розвиток умінь читання

Урок 9. Усна мовленнєва взаємодія (монолог)

Урок 10. Усна мовленнєва взаємодія (діалог)

Урок 11. Письмова мовленнєва взаємодія (письмове повідомлення, творча робота)

Урок 12. Проєктна робота

Тема 2. Мій дім. Кімнати, меблі, речі в кімнатах. Домашні обов'язки. Verb: There is/ There are (affirmative, negative, questions). Present simple (affirmative, negative, questions); with adverbs of indefinite frequency

Урок 13. Введення лексичних одиниць, аудіювання

Урок 14. Введення лексичних одиниць, аудіювання

Урок 15. Опрацювання лексичних одиниць у простих реченнях (рівень висловлення), введення та опрацювання граматичних структур

Урок 16. Опрацювання лексичних одиниць у простих реченнях (рівень висловлення), введення та опрацювання граматичних структур

Урок 17. Опрацювання лексичних одиниць та граматичних структур в мінідіалогах

Урок 18. Опрацювання лексичних одиниць та граматичних структур в мінідіалогах

Урок 19. Розвиток умінь аудіювання

Урок 20. Розвиток умінь читання

Урок 21. Усна мовленнєва взаємодія (діалог)

Урок 22. Усна мовленнєва взаємодія (монолог)

Урок 23. Письмова мовленнєва взаємодія (письмове повідомлення, творча робота)

Урок 24. Проєктна робота

Тема 3. Одяг. Сезонний одяг, аксесуари, зовнішність. Pronouns: demonstrative (this, that, these, those); Verb: Present Continuous (affirmative, negative, questions)

Урок 25. Введення лексичних одиниць, аудіювання

Урок 26. Введення лексичних одиниць, аудіювання

Урок 27. Опрацювання лексичних одиниць у простих реченнях (рівень висловлення), введення та опрацювання граматичних структур

Урок 28. Опрацювання лексичних одиниць у простих реченнях (рівень висловлення), введення та опрацювання граматичних структур

Урок 29. Опрацювання лексичних одиниць та граматичних структур в мінідіалогах

Урок 30. Опрацювання лексичних одиниць та граматичних структур в мінідіалогах

Урок 31. Розвиток умінь аудіювання

Урок 32. Розвиток умінь читання

Урок 33. Усна мовленнєва взаємодія (монолог)

Урок 34. Усна мовленнєва взаємодія (діалог)

Урок 35. Письмова мовленнєва взаємодія (письмове повідомлення, творча робота)

Урок 36. Письмова мовленнєва взаємодія (письмове повідомлення, творча робота)

Урок 37. Проєктна робота

Тема 4. Харчування. Назви продуктів. Традиції харчування та улюблені страви. Страви в Україні та Великій Британії. Pronouns: indefinite (some, any, no). Determiners: quantity (a lot of / lots of, much, many) with countable/uncountable nouns. Conjunctions: but, because

Урок 38. Введення лексичних одиниць, аудіювання

Урок 39. Опрацювання лексичних одиниць у простих реченнях (рівень висловлення), введення та опрацювання граматичних структур

Урок 40. Опрацювання лексичних одиниць та граматичних структур в мінідіалогах

Урок 41. Усна мовленнєва взаємодія (монолог)

Урок 42. Усна мовленнєва взаємодія (діалог)

Урок 43. Письмова мовленнєва взаємодія (письмове повідомлення, творча робота)

Урок 44. Розвиток умінь аудіювання

Урок 45. Розвиток умінь читання

Урок 46. Введення лексичних одиниць, аудіювання

Урок 47. Опрацювання лексичних одиниць у простих реченнях (рівень висловлення), введення та опрацювання граматичних структур

Урок 48. Країна мова якої вивчається

Урок 49. Письмова мовленнєва взаємодія (письмове повідомлення, творча робота)

Урок 50. Проєктна робота

Тема 5. Подорож. Види транспорту. Підготовка до подорожі. Загальні відомості про Велику Британію та Україну: відомі місця та пам’ятки. Verb: Past Simple Tense (affirmative, negative, questions). Prepositions of movement

Урок 51. Введення лексичних одиниць, аудіювання

Урок 52. Опрацювання лексичних одиниць у простих реченнях (рівень висловлення), введення та опрацювання граматичних структур

Урок 53. Опрацювання лексичних одиниць та граматичних структур в мінідіалогах

Урок 54. Розвиток умінь аудіювання

Урок 55. Розвиток умінь читання

Урок 56. Усна мовленнєва взаємодія (монолог)

Урок 57. Усна мовленнєва взаємодія (діалог)

Урок 58. Письмова мовленнєва взаємодія (письмове повідомлення, творча робота)

Урок 59. Письмова мовленнєва взаємодія (письмове повідомлення, творча робота)

Урок 60. Проєктна робота

Тема 6. Свята і традиції. Календар свят в Україні та країнах виучуваної мови. Традиції святкування.Verb: Present Perfect (affirmative, negative, questions). Adverbs of time (yet/already)

Урок 61. Введення лексичних одиниць, аудіювання

Урок 62. Опрацювання лексичних одиниць у простих реченнях (рівень висловлення), введення та опрацювання граматичних структур

Урок 63. Опрацювання лексичних одиниць та граматичних структур в мінідіалогах

Урок 64. Розвиток умінь аудіювання

Урок 65. Розвиток умінь читання

Урок 66. Усна мовленнєва взаємодія (монолог)

Урок 67. Усна мовленнєва взаємодія (діалог)

Урок 68. Країна мова якої вивчається

Урок 69. Письмова мовленнєва взаємодія (письмове повідомлення, творча робота)

Урок 70. Проєктна робота

Тема 7. Навколишнє серидовище. Природні та штучні екосистеми. Клімат та погодні умови. Дикі та свійські тварини. Adjective: comparative and superlative forms of regular and irregular adjectives. Nouns: regular and irregular plurals

Урок 71. Введення лексичних одиниць, аудіювання

Урок 72. Введення лексичних одиниць, аудіювання

Урок 73. Опрацювання лексичних одиниць у простих реченнях (рівень висловлення), введення та опрацювання граматичних структур

Урок 74. Опрацювання лексичних одиниць у простих реченнях (рівень висловлення), введення та опрацювання граматичних структур

Урок 75. Опрацювання лексичних одиниць та граматичних структур в мінідіалогах

Урок 76. Розвиток умінь аудіювання

Урок 77. Розвиток умінь читання

Урок 78. Усна мовленнєва взаємодія (монолог)

Урок 79. Усна мовленнєва взаємодія (діалог)

Урок 80. Письмова мовленнєва взаємодія (письмове повідомлення, творча робота)

Урок 81. Проєктна робота

Тема 8. Шкільне життя. Розклад уроків. Цифрові пристрої у навчанні. Урок іноземної мови. Види діяльності на уроці. Verb: have got /haven't got. Past Simple VS Present Perfect. Modality: must/mustn't can/can't, may, might, should

Урок 82. Введення лексичних одиниць, аудіювання

Урок 83. Опрацювання лексичних одиниць у простих реченнях (рівень висловлення), введення та опрацювання граматичних структур

Урок 84. Опрацювання лексичних одиниць та граматичних структур в мінідіалогах

Урок 85. Розвиток умінь аудіювання

Урок 86. Розвиток умінь читання

Урок 87. Усна мовленнєва взаємодія (монолог)

Урок 88. Усна мовленнєва взаємодія (діалог)

Урок 89. Письмова мовленнєва взаємодія (письмове повідомлення, творча робота)

Урок 90. Письмова мовленнєва взаємодія (письмове повідомлення, творча робота)

Урок 91. Проєктна робота

Тема 9. Спорт. Види спортивних ігор, спортивні знаряддя. Особисті уподобання. Поради щодо здорового способу життя. Articles: indefinite, definite, zero. Adverbs of manner

Урок 92. Введення лексичних одиниць, аудіювання

Урок 93. Опрацювання лексичних одиниць у простих реченнях (рівень висловлення), введення та опрацювання граматичних структур

Урок 94. Опрацювання лексичних одиниць у простих реченнях (рівень висловлення), введення та опрацювання граматичних структур

Урок 95. Опрацювання лексичних одиниць та граматичних структур в мінідіалогах

Урок 96. Розвиток умінь аудіювання

Урок 97. Розвиток умінь читання

Урок 98. Усна мовленнєва взаємодія (монолог)

Урок 99. Усна мовленнєва взаємодія (діалог)

Урок 100. Письмова мовленнєва взаємодія (письмове повідомлення, творча робота)

Урок 101. Проєктна робота

Тема 10. Покупки. Види магазинів та покупок. Асортимент товарів та вартість. Онлайн замовлення. Покупки в країнах виучуваної мови. Verb: Past Simple. Past Continuous

Урок 102. Введення лексичних одиниць, аудіювання

Урок 103. Опрацювання лексичних одиниць у простих реченнях (рівень висловлення), введення та опрацювання граматичних структур

Урок 104. Опрацювання лексичних одиниць у простих реченнях (рівень висловлення), введення та опрацювання граматичних структур

Урок 105. Опрацювання лексичних одиниць у простих реченнях (рівень висловлення), введення та опрацювання граматичних структур

Урок 106. Опрацювання лексичних одиниць у простих реченнях (рівень висловлення), введення та опрацювання граматичних структур

Урок 107. Опрацювання лексичних одиниць та граматичних структур в мінідіалогах

Урок 108. Розвиток умінь аудіювання

Урок 109. Розвиток умінь читання

Урок 110. Усна мовленнєва взаємодія (монолог)

Урок 111. Усна мовленнєва взаємодія (діалог)

Урок 112. Письмова мовленнєва взаємодія (письмове повідомлення, творча робота)

Урок 113. Країна мова якої вивчається

Урок 114. Країна мова якої вивчається

Урок 115. Проєктна робота

Тема 11. Світ навколо мене. Моє рідне місто/село. Місцезнаходження. Основні історичні та культурніі відомості. Prepositions of place: in/ at/ behind/ under/ inside/ outside/above/below/near. Adverbs of time (yesterday, last, ago)

Урок 116. Введення лексичних одиниць, аудіювання

Урок 117. Опрацювання лексичних одиниць у простих реченнях (рівень висловлення), введення та опрацювання граматичних структур

Урок 118. Опрацювання лексичних одиниць у простих реченнях (рівень висловлення), введення та опрацювання граматичних структур

Урок 119. Опрацювання лексичних одиниць та граматичних структур в мінідіалогах

Урок 120. Розвиток умінь аудіювання

Урок 121. Розвиток умінь читання

Урок 122. Усна мовленнєва взаємодія (монолог)

Урок 123. Письмова мовленнєва взаємодія (письмове повідомлення, творча робота)

Урок 124. Проєктна робота

Тема 12. Хоббі та дозвілля. Види діяльності у вільний час.Мої захоплення. Цифрові пристрої, інтернет та телебачення. Плани на канікули. Verb: Future Simple (affirmative with ‘will’), Present Continuous, "to be going to" future arrangements, plans; Adverbs of sequencing

Урок 125. Введення лексичних одиниць, аудіювання

Урок 126. Введення лексичних одиниць, аудіювання

Урок 127. Опрацювання лексичних одиниць у простих реченнях (рівень висловлення), введення та опрацювання граматичних структур

Урок 128. Опрацювання лексичних одиниць у простих реченнях (рівень висловлення), введення та опрацювання граматичних структур

Урок 129. Опрацювання лексичних одиниць та граматичних структур в мінідіалогах

Урок 130. Опрацювання лексичних одиниць та граматичних структур в мінідіалогах

Урок 131. Розвиток умінь аудіювання

Урок 132. Розвиток умінь читання

Урок 133. Усна мовленнєва взаємодія (монолог)

Урок 134. Усна мовленнєва взаємодія (діалог)

Урок 135. Письмова мовленнєва взаємодія (письмове повідомлення, творча робота)

Урок 136. Письмова мовленнєва взаємодія (письмове повідомлення, творча робота)

Урок 137. Проєктна робота

Тема 13. Узагальнення і систематизація

Урок 138. Повторення вивченого лексичного та граматичного матеріалу (частина 1)

Урок 139. Повторення вивченого лексичного та граматичного матеріалу (частина 2)

Урок 140. Повторення вивченого лексичного та граматичного матеріалу (частина 3)

Автори та авторки курсу

 
author

Ксенія Мойсеєнко

Координатор англомовних освітніх проєктів. Розробила програму вивчення навчальних предметів англійською мовою для однієї з білінгвальних шкіл Києва. Впроваджувала досвід носіїв мови на уроках англійської. Адаптувала європейські навчальні програми для українських шкіл.

author

Наталя Олійник

Викладачка англійської мови.

Навчає англійській мові з 2011 року. Випускниця Житомирського державного університету, пройшла міжнародні курси та має кваліфікацію CELTA та TYLEC. Працює у тренінговому центрі “Лінгвіст”.

Захоплюється читанням і вважає, що говорити англійською мовою можуть всі, варто тільки захотіти і йти до мети.

author

Наталія Драпак

Випускниця Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. 12 років займається індивідуальним навчанням учнів. Її учні успішно складають ЗНО та міжнародні іспити з англійської. Пристрасть Наталії – переклади художніх творів, у її українському перекладі можна читати книги Вірджинії Вулф, Ґертруди Стайн та інших авторів. Її суперсила – вміння закохувати в англійську!

Зареєструватися на курс