-
-
Урок 1. Модернізм як літературно-мистецький напрям кінця XIX – початку XX ст. Шарль Бодлер. «Квіти зла» («Альбатрос», «Відповідності, «Вечорова гармонія») (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Урок 2. Поль Верлен. «Поетичне мистецтво», «Осіння пісня». Артюр Рембо. «Голосівки», «Моя циганерія» (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Урок 3. Моріс Метерлінк. «Синій птах».М. Метерлінк як теоретик і практик «нової драми» (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Урок 4. Мо Янь. «Геній» (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Підсумковий тест (15 завдань)
Цей елемент курсу перевірений
-
-
-
Урок 5. Німецьке Просвітництво та його вплив на розвиток Європи. Йоганн Вольфґанґ Ґете. «Фауст» (І частина), останній монолог Фауста. Частина 2 (6 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Урок 6. Образ Фауста як утілення динамізму нової європейської цивілізації (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Підсумковий тест (15 завдань)
Цей елемент курсу перевірений
-
-
-
Урок 7. Модерністська проза початку ХХ ст. (загальна характеристика) (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Урок 8. Життя і творчий шлях Ф. Кафки. Зображення відчуження особистості в новелі «Перевтілення» (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Урок 9. Образ Грегора Замзи: проблемність, метафоричність, символічність (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Урок 10. Віхи життя й особливості світогляду А. Камю. Роман «Чума» (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Урок 11. Роман «Чума»: проблематика, сюжет і композиція (6 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Урок 12. Роман «Чума»: притчевість твору, алегоризм образів і ситуацій (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Підсумковий тест (15 завдань)
Цей елемент курсу перевірений
-
-
-
Урок 13. Ґійом Аполлінер «Зарізана голубка й водограй», «Міст Мірабо» (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Урок 14. Райнер Марія Рільке. «Згаси мій зір…», «Орфей, Еврідіка, Гермес», збірка «Сонети до Орфея» (огляд). (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Урок 15. Федеріко Ґарсіа Лорка. «Про царівну Місяцівну», «Гітара». Віхи творчого шляху й художні здобутки Ф. Ґарсіа Лорки. Яскраві образи й символи у віршах поета. (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Урок 16. Ле Ґуїн У. «Ті, хто покидають Омелас» (4 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Підсумковий тест (10 завдань)
Цей елемент курсу перевірений
-
-
-
Урок 17. Джордж Оруелл (Ерік Артур Блер). «Скотоферма». (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Урок 18. Викриття сутності тоталітарної системи та її ієрархії в антиутопіях митця. (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Урок 19. Образ головного героя в динаміці. Поетика антиутопії (фантастика, мова, символи, алегорії та ін.). (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Підсумковий тест (10 завдань)
Цей елемент курсу перевірений
-
-
-
Урок 20. Бертольт Брехт. «Матінка Кураж та її діти». (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Урок 21. Зображення війни як засобу збагачення в драмі «Матінка Кураж та її діти». (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Урок 22. Ідеї попередження та риси «епічного театру» в п’єсі «Матінка Кураж та її діти» Б. Брехта (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Урок 23. Генріх Белль. Життєвий і творчий шлях письменника. Оповідання «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…» (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Урок 24. «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…» Г. Белля. Символічний зміст назви оповідання, її зв’язок з історією Спарти. Форма твору. Художні деталі. Підтекст. Авторська позиція (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Урок 25. Пауль Целан. «Фуга смерті». Віхи життя й творчості Пауля Целана (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Підсумковий тест (10 завдань)
Цей елемент курсу перевірений
-
-
-
Урок 26. Ернест Міллер Гемінґвей. «Старий і море» (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Урок 27. Образ Сантьяго. Символіка образів (риба, море, рибалка, хлопчик та ін.). Ознаки притчі в повісті (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Урок 28. Ґабріель Ґарсіа Маркес. «Стариган із крилами» (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Урок 29. «Стариган із крилами» Ґ. Маркеса. Відображення моральної деградації людства. Символічний зміст образу янгола (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Підсумковий тест (10 завдань)
Цей елемент курсу перевірений
-
-
-
Урок 30. Провідні тенденції в драматургії другої половини ХХ століття. Формування «театру абсурду» як явища театрального авангарду в 1950-1960-х рр., його провідні ознаки. Огляд здобутків митців («Гостина старої дами» Ф. Дюрренматта, «Санта-Крус» М. Фріша, «Носороги» Е. Йонеско, «Чекаючи на Годо» С. Беккета) (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Урок 31. Постмодернізм – одне із найяскравіших літературних явищ останніх десятиліть ХХ – початку ХХІ ст. (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Урок 32. Хуліо Кортасар «Менади» (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Урок 33. Хуліо Кортасар «Менади». Відображення сучасних соціальних, психологічних, етичних проблем у творі (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Підсумковий тест (15 завдань)
Цей елемент курсу перевірений
-