linkedin
behance
facebook
instagram
odnoklassniki
twitter
vimeo
vk
youtube
logo-edx
Facebook
Instagram
Telegram
Viber
Facebook
Перейти до головного змісту
Про проєкт
Як користуватися
Курси
Зареєструватися
Увійти
Курс
, Поточне місце розташування
Програма
Про оцінювання
Зарубіжна література. 11 клас
Пошук по курсу
Пошук
Ви повинні записатися на курс, щоб переглянути повний зміст курсу.
Перегляд курсу доступний в обмеженому режимі.
Увійдіть
або
зареєструйтеся
, а потім запишіться, щоб отримати повний доступ.
Розгорнути Всі
Перш ніж розпочати навчання
Як користуватися платформою
Інструкція
Тема 3. Шедеври європейської лірики першої половини ХХ століття (твори 3-4 авторів з вибором учителя)
Урок 1. Райнер Марія Рільке. «Згаси мій зір…», «Орфей, Еврідіка, Гермес», збірка «Сонети до Орфея» (огляд).
Матеріали уроку
Урок 2. Федеріко Ґарсіа Лорка. «Про царівну Місяцівну», «Гітара». Віхи творчого шляху й художні здобутки Ф. Ґарсіа Лорки. Яскраві образи й символи у віршах поета.
Матеріали уроку
Урок 3. Срібна доба російської поезії: течії, здобутки, долі митців.
Матеріали уроку
Підсумковий тест
Цей елемент курсу перевірений
Тест
Тема 4. Антиутопія у світовій літературі
Урок 4. Джордж Оруелл (Ерік Артур Блер). «Скотоферма».
Матеріали уроку
Урок 5. Викриття сутності тоталітарної системи та її ієрархії в антиутопіях митця.
Матеріали уроку
Урок 6. Образ головного героя в динаміці. Поетика антиутопії (фантастика, мова, символи, алегорії та ін.).
Матеріали уроку
Підсумковий тест
Тест
Тема 5. Проблеми війни і миру в літературі ХХ століття
Урок 7. Бертольт Брехт. «Матінка Кураж та її діти».
Матеріали уроку
Урок 8. Зображення війни як засобу збагачення в драмі «Матінка Кураж та її діти».
Матеріали уроку
Тема 5 (продовження). Проблеми війни і миру в літературі ХХ століття
Урок 1. Ідеї попередження та риси «епічного театру» в п’єсі «Матінка Кураж та її діти» Б. Брехта
Матеріали уроку
Урок 2. Генріх Белль. Життєвий і творчий шлях письменника. Оповідання «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…»
Матеріали уроку
Урок 3. «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…» Г. Белля. Символічний зміст назви оповідання, її зв’язок з історією Спарти. Форма твору. Художні деталі. Підтекст. Авторська позиція
Матеріали уроку
Урок 4. Пауль Целан. «Фуга смерті». Віхи життя й творчості Пауля Целана
Матеріали уроку
Підсумковий тест
Тест
Тема 6. Людина та пошуки сенсу існування в прозі другої половини ХХ століття (2 твори за вибором учителя)
Урок 5. Ернест Міллер Гемінґвей. «Старий і море»
Матеріали уроку
Урок 6. Образ Сантьяго. Символіка образів (риба, море, рибалка, хлопчик та ін.). Ознаки притчі в повісті
Матеріали уроку
Урок 7. Ґабріель Ґарсіа Маркес. «Стариган із крилами»
Матеріали уроку
Урок 8. «Стариган із крилами» Ґ. Маркеса. Відображення моральної деградації людства. Символічний зміст образу янгола
Матеріали уроку
Підсумковий тест
Тест
Тема 7. Література другої половини ХХ – початку ХХІ століття (1 твір за вибором учителя)
Урок 9. Провідні тенденції в драматургії другої половини ХХ століття. Формування «театру абсурду» як явища театрального авангарду в 1950-1960-х рр., його провідні ознаки. Огляд здобутків митців («Гостина старої дами» Ф. Дюрренматта, «Санта-Крус» М. Фріша, «Носороги» Е. Йонеско, «Чекаючи на Годо» С. Беккета)
Матеріали уроку
Урок 10. Постмодернізм – одне із найяскравіших літературних явищ останніх десятиліть ХХ – початку ХХІ ст.
Матеріали уроку