-
-
Урок 3. Провідна роль поезії у 1920-ті роки. Павло Тичина. Основне з життя і творчості поета, трагізм його долі (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Урок 4. Феномен «кларнетизму». Вітаїстичність як наскрізна оптимістична тональність у поезіях П. Тичини «Арфами, арфами…», «О панно Інно…», «Ви знаєте, як липа шелестить…» (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Урок 5. Художнє відтворення національно-визвольного пробудження народу в поезіях П. Тичини «Пам’яті тридцяти», «Одчиняйте двері…» (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Урок 6. Євген Плужник, його творча біографія (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Урок 7. Сповідальність, ліричність, філософічність лірики «Вчись у природи творчого спокою…», «Ніч… а човен – як срібний птах.!..» (6 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Підсумковий тест (15 завдань)
Цей елемент курсу перевірений
-
-
-
Урок 8. Творче кредо групи «київських неокласиків», орієнтація на традицію, класичну форму вірша (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Урок 9. Різногранний творчий шлях Максима Рильського (6 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Урок 10. Мотиви пошуків душевної рівноваги, краси в поезії М. Рильського «Солодкий світ» (оглядово). Сонет «У теплі дні збирання винограду» – вишуканий зразок неокласичної інтимної лірики (6 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Підсумковий тест (15 завдань)
Цей елемент курсу перевірений
-
-
-
Урок 11. Жанрово-стильове розмаїття прози. Микола Хвильовий, життєвий і творчий шлях письменника (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Урок 12. «Я (Романтика)» М. Хвильового – новела про добро і зло в житті та душі (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Урок 13. «Я (Романтика)». Проблема внутрішнього роздвоєння (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Урок 14. Ю. Яновський, творча біографія письменника (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Урок 15. Романтичність світовідчуття Ю. Яновського. Новаторство художньої форми. Модерний сюжет роману «Майстер корабля» (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Урок 16. Умовність фабули, зміщення часопростору в романі Ю. Яновського «Майстер корабля». Неоромантичні герої То-Ма-Кі, Режисер, Таях, Сев та їхні прототипи. Образи Міста і Моря (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Урок 17. Неоромантичні герої То-Ма-Кі, Режисер, Таях, Сев та їхні прототипи. Образи Міста і Моря (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Урок 18. Життєвий шлях Валер’яна Підмогильного (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Урок 19. Світовий мотив підкорення міста в романі В. Підмогильного «Місто» (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Урок 20. Образ українського інтелігента Степана Радченка в романі «Місто» (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Урок 21. Морально-етичні колізії твору. Жіночі образи в ньому (6 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Урок 22. Творча доля Остапа Вишні (6 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Урок 23. Письменник і його час у гуморесці «Моя автобіографія» (6 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Урок 24. Оптимізм, любов до природи, людини, м’який гумор усмішки Остапа Вишні «Сом» (6 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Підсумковий тест (15 завдань)
Цей елемент курсу перевірений
-
-
-
Урок 25. Розвиток національного театру: «Березіль» Л. Курбаса, Харківський театр ім. І. Франка. Життєвий і творчий шлях Миколи Куліша (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Урок 26. Проблема готовності українського суспільства бути українським у сатиричній комедії «Мина Мазайло» (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Урок 27. Розвінчання національного нігілізму, духовної обмеженості в комедії М. Куліша «Мина Мазайло» (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Підсумковий тест (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений
-
-
-
Урок 28. Автономність, відкритість зарубіжним традиціям і новітнім процесам, розвиток української літератури в Західній Україні до 1939 р. (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Урок 29. Життєвий і творчий шлях Богдана-Ігоря Антонича (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Урок 30. Аполітичність, наскрізна життєствердність, метафоричність і міфологізм у поезіях «Зелена Євангелія», «Різдво» (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Урок 31. Життя і творчість Осипа Турянського. «Поза межами болю» – поема в прозі що хвилює, єднає людські серця (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Урок 32. Умовність зображення в поемі О. Турянського «Поза межами болю». Загальнолюдські мотиви й гуманістичні цінності в ній (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Урок 33. Урок позакласного читання (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Підсумковий тест (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений
-
-
-
Урок 34. Література письменників-емігрантів. «Празька школа» української поезії. Творчість Євгена Маланюка (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Урок 35. Творчість Євгена Маланюка (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Урок 36. Художнє осмислення героїчної і трагічної історії України, оптимістичний висновок про її майбутнє у вірші «Уривок з поеми» (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Урок 37. «Напис на руїні» Є. Маланюка – ліричний роздум про призначення поезії (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Урок 38. Основні віхи життя і творчості Івана Багряного (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Урок 39. «Тигролови». Вольовий характер Григорія Многогрішного (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Урок 40. Родина Сірків, майор Медвин. Символіка роману (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Підсумковий тест (10 завдань)
Цей елемент курсу перевірений
-
-
-
Урок 41. Участь українських письменників у Другій світовій війні. Засилля соцреалізму в мистецтві повоєнного періоду. Творча біографія Олександра Довженка (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Урок 42. «Щоденник» – джерело історії життя О. Довженка і трагічної доби (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Урок 43. Автобіографічна основа, сповідальність кіноповісті О. Довженка «Зачарована Десна». Історія написання кіноповісті (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Урок 44. Два ліричні герої в кіноповісті О. Довженка «Зачарована Десна»: малий Сашко і зрілий митець. Морально-етичні проблеми кіноповісті (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Урок 45. Життєпис Олеся Гончара (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Урок 46. Мрії і дійсність у новелі «Модри Камень». Романтична ідея кохання, що перемагає смерть (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Підсумковий тест (10 завдань)
Цей елемент курсу перевірений
-
-
-
Урок 47. Нова хвиля відродження української літератури на початку 1960-х років. Ідейно-стильове розмаїття, тематична й формотворча новизна творчості «шістдесятників» (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Урок 48. Життя і творчість Василя Симоненка (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Урок 49. Поезії В. Симоненка «Задивляюсь у твої зіниці…», «Я…» (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Урок 50. Основні відомості про поета Д. Павличка (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Урок 51. Поезії Д. Павличка «Два кольори», «Я стужився, мила, за тобою…» (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Урок 52. Життєпис Івана Драча (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Урок 53. «Балада про соняшник» І. Драча – поетичний роздум про суть мистецтва, процес творчості. Символічність образів соняшника, сонця (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Урок 54. Микола Вінграновський. Життєвий і творчий шлях (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Урок 55. Глибокі переживання ліричного героя поезії «У синьому небі я висіяв ліс». Символічна кольористика твору (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Урок 56. Життєпис Григора Тютюнника (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Урок 57. Тема «любовного трикутника» в новелі Гр. Тютюнника «Три зозулі з поклоном». Образ любові як християнської цінності (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Урок 58. Зміщення часових площин як художній засіб у новелі Гр. Тютюнника «Три зозулі з поклоном». Роль художньої деталі в новелі (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Урок 59. Творчий шлях Ліни Костенко. Особливості індивідуального стилю поетеси (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Урок 60. Поезії «Страшні слова, коли вони мовчать…», «Хай буде легко. Дотиком пера…» Л. Костенко. Ліричні роздуми про значення слова в житті людини, суть мистецтва, його роль у суспільстві (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Урок 61. Поезії Л. Костенко «Недумано, негадано…», «По сей день Посейдон посідає свій трон…» (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Урок 62. Роман у віршах Л. Костенко «Маруся Чурай». Духовне життя нації крізь призму нещасливого кохання (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Урок 63. Л. Костенко «Маруся Чурай». Центральні проблеми: митець і суспільство, індивідуальна свобода людини (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Урок 64. Огляд життя і творчості Василя Стуса (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Урок 65. Василь Стус. «Крізь сотні сумніві я йду до тебе…» (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Урок 66. В. Стус. «Господи, гніву пречистого…» (6 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Підсумковий тест (15 завдань)
Цей елемент курсу перевірений
-
-
-
Урок 67. Юрій Андрухович. Огляд життя і творчості. «Пісня мандрівного спудея». Ю. Андрухович «Астролог» (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Урок 68. Галина Пагутяк. Огляд життя і творчості. Оповідання «Потрапити в сад» (6 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Урок 69. Література рідного краю (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Урок 70. Урок-підсумок (5 завдань)
Цей елемент курсу перевірений -
Підсумковий тест (15 завдань)
Цей елемент курсу перевірений
-